تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

فال روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 1628
  • 31 تیر 1397 - 9:59
فال روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷

به گزارش جمهوریت ؛برای آگاهی از وقایع جالب و مهم پیش روی خود در روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ فال روزانه ماه تولد خود را در این گزارش بخوانید.   فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و […]

به گزارش جمهوریت ؛برای آگاهی از وقایع جالب و مهم پیش روی خود در روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۷ فال روزانه ماه تولد خود را در این گزارش بخوانید.

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی که شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع کنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی کرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.

 

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

 

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می‌شود. شما نمی‌توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می‌توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می‌رسد شما الان به جایی نمی‌رسید و صاحب عنوانی نمی‌شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینکه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان  جلو روی شما  پدیدار می‌شود .

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

 

اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته‌اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی‌تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

 

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه‌های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

 

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد  و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد،  به هیچ کس صدمه نخواهد زد.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

 

شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید.

 

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷

 

شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

فال روزانه در روز ۳۱ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می‌رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰