تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
21

توضیحات جدید درباره فیلم لحظه بیهوش‌شدن مهسا امینی

  • کد خبر : 164392
  • 27 شهریور 1401 - 23:58
توضیحات جدید درباره فیلم لحظه بیهوش‌شدن مهسا امینی
خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است.

جمهوریت – مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره فیلم منتشر شده از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

 

مجید میراحمدی گفت:

* رسیدگی به پرونده خانم امینی با سرعت و دقت درحال انجام است. به هر جهت تلاش شده است تا تحت تاثیر این هیاهوها، تعجیل و بی‌دقتی در رسیدگی‌ها صورت نپذیرد.

* ما هم اکنون هیچ پیش‌داوری نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که ادعای کدام افراد درست و ادعای کدام یک غلط است. این مسئله موکول به آن است که تحقیقات کاملاً تمام شود و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی اعلام شود.

* بنابراین توصیه می‌شود که افراد پیش‌داوری نکرده و ادعایی را مطرح نکنند که فردا نتوانند آن را اثبات کنند‌. البته اختیار افراد نیز با خودشان است ولی به این دلیل که امنیت روانی جامعه بسیار مهم است، حتماً مراجع مسئول بعداً به این موضوع ورود می‌کنند.

* خودم فیلم را به طور کامل مشاهده کردم؛ تقطیع شدن این فیلم به این خاطر است که این فیلم یک مقدار طولانی است و بخش‌هایی که این افراد می‌گویند تقطیع شده، بخشهای غیر مهم است. بخش‌های اساسی فیلم منتشر شده است و هیچ صحنه مهمی به غیر از آن چیزی که اطلاع رسانی شده، در فیلم کامل وجود ندارد که این افراد ادعای تقطیع شده بودن آن را مطرح می‌کنند.

* آن چیزی که از این فیلم نمایش داده شده، صددرصد با فیلمی که در دوربین‌ها ضبط شده، یکسان است و هیچ صحنه‌ای نیست که ارزش پخش شدن داشته باشد و در فیلم تقطیع شده باشد.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=164392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰