تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

قطع پیامک های گروهی/ وزارت ارتباطات پاسخ نمی دهد

  • کد خبر : 166847
  • 24 مهر 1401 - 9:15
قطع پیامک های گروهی/ وزارت ارتباطات پاسخ نمی دهد
پیامک های گروهی قطع شده ، می گویند دلایل قضایی دارد اما وزارت ارتباطات پاسخ نمی دهد!

جمهوریت – ایسنا در خبری نوشته اختلال و ایجاد محدودیت برای ارسال پیامک های گروهی ایجاد شده است. اتفاقی که روز گذشته سایت های کسب و کار نوشتند مشکلات بسیاری برای کسب و کارها ایجاد کرده و اعتراض آنها را به همراه داشته . ایسنا نوشته این خبر را از وزارت ارتباطات پیگیری کردند اما پاسخی دریافت نکردند.

طی دو روز گذشته خبری مبنی‌بر قطع سرویس‌های ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه منتشر شد. آن‌طور که اعلام شده، مشکلی در زمینه ارسال پیامک‌های شخصی وجود ندارد اما ممکن است محدودیت‌هایی در زمینه ارسال پیامک‌های انبوه وجود داشته باشد.

برخی از کاربران حوزه فضای مجازی از اختلال و قطعی ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه، از روز جمعه ۲۲ مهرماه خبر داده‌اند.

گفته شده که این محدودیت ظاهرا با دستور قضایی و برای تمامی سرویس‌های پیامک کوتاه تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور اعمال شده است. پیگیری برای تایید یا تکذیب این موضوع از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نتیجه نرسید اما شواهد نشان می‌دهد در زمینه پیامک‌های انبوه بانک‌ها محدودیتی وجود ندارد اما برای اطلاع‌رسانی اگر پیامک‌ها از تعدادی بیشتر شود امکان ارسال وجود ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=166847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰