تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

زاکانی: آمریکا در حال انقراض است

  • کد خبر : 169086
  • 17 آبان 1401 - 15:49
زاکانی: آمریکا در حال انقراض است
زاکانی گفت: فقط 25 درصد مردم آمریکا به دولتشان اعتماد دارند. مسیری که آمریکا می‌رود در حال انقراض است!

جمهوریت – علیرضا زاکانی شهردار تهران در ویژه برنامه «افول آمریکا» که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی برگزار شد، گفت: مسیری که آمریکا می‌رود در حال انقراض است. در واقع آمریکا مانند گربه‌ای است که هار شده و می‌خواهد خودش را نشان بدهد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی فهمیده اند کانون اصلی تفوق و چیرگی آن‌ها ایران است، اظهار کرد: ردشیر زاهدی اعتراف کرد که حاج قاسم مایه یکپارچگی ایران شده است.

زاکانی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر طرح فوق العاده بزرگی بود که نتوانستند انجامش بدهند، اضافه کزد: جنس اعتراضات در ۱۴۰۱ اجتماعی شد و قرار بود پیوست سیاسی هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تهران در هم انباشتگی مشکلات دارد، اما بن‌بست نداریم، افزود: ما برای تامین بودجه یک سانت تراکم نفروختیم و این در حالی است شهرداری تهران ۲ سال و نیم تنش مالی داشت.

زاکانی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد بودجه تهران را در عرض ۶ ماه تامین کردیم و این بی سابقه است، اضافه کرد: من ۲۲ روز بعد از ورود به شهرداری اعلام کردیم از تنش مالی خارج شدیم.

وی با بیان اینکه ما لکنت زبان داریم و باید بپذیریم در جنگ رسانه دست برتر نداریم، گفت: تا خرداد امسال هیچ مصاحبه‌ای نداشتم؛ چون فقط می‌خواستیم کار کنیم.

زاکانی با اشاره به اینکه تهران ۲۱ هزار معتاد متجاهر دارد و قبلی‌ها می‌گفتند این‌ها را رها کنید تا بمیرند، افزود: ۵ هزار تخت برای نگهداری متعادین متهاجر ایجاد شده و امروز سه هزار نفر معتاد متهاجر که مثل خواهر، برادر، پدر، مادر و فرزندان ما هستند، ولی به دلیل شرایط نامساعدی کسی حاضر نیست از آن‌ها نگهداری کند را تحت نظر قرار داده‌ایم و قصد داریم ۲۵۰۰ تخت دیگر را نیز راه اندازی کنیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=169086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰