تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

توضیحات سایپا در خصوص تجهیزات و آپشن های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک

  • کد خبر : 172406
  • 19 آذر 1401 - 15:13
توضیحات سایپا در خصوص تجهیزات و آپشن های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا در خصوص ويژگي هاي خودروي كویيك اتوماتيك مشترياني كه در تاريخ 19 آذرماه ثبت نام مي کنند گفت: با توجه به درخواست هاي مشتريان مبني بر نصب برخي آپشن ها بر روی این خودرو، گروه خودروسازي سايپا مطابق با نظر مشتريان، برنامه افزايش آپشن هاي مورد درخواست متقاضيان را در دستور كار قرار داد.

جمهوریت – حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: بر این اساس آن دسته از مشتریانی که مطابق با برنامه فروش جاری خودروی کوییک اتوماتیک در تاریخ ۱۹ آذرماه اقدام به ثبت نام می کنند خودرو آنها شامل آپشن های صندلی چرم، کفی ۳ بعدی و کفی صندوق عقب و همچنین کروز کنترل و سایر آپشن هایی که ذیلا” به آن اشاره می شود خواهد بود.

او تصریح کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان، گروه سایپا همواره نسبت به بهبود کیفیت قطعات با طراحی جدید و یا تغییر برخی قطعات اقدام کرده است.

کاظمی گفت: برخی از آپشن های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک که مشتریان در این بخشنامه نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند شامل: مولتی مدیا، کی لِس، استارت دکمه ای، سنسور و دوربین دنده عقب، نمایشگر کنترل فشار باد تایر، رینگ آلومینیومی، سیستم فرمان برقی و فرمان D type، دی لایت، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و…  است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی کوییک پلاس اتوماتیک به عنوان یکی از اقتصادی ترین خودروها با گیربکس اتوماتیک که مجهز به آپشن های قابل توجه و مورد تقاضای اکثر متقاضیان این گروه قیمتی بازار است، عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=172406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰