تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
8

امام جمعه تبریز: «اغتشاشات» یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است

  • کد خبر : 172993
  • 25 آذر 1401 - 20:28
امام جمعه تبریز: «اغتشاشات» یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است
خطیب جمعه تبریز گفت: هر چند حوادث و ناآرامی‌های اخیر رنگ و بوی سیاسی داشت اما در حقیقت آرامش اقتصادی و سرعت پیشرفت ایران را مورد هدف قرار داده و عواقب آن نیز با نوسانات ارزی خودش را نشان می‌دهد.

جمهوریت – سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح این سئوال که آیا مسئولان اقتصادی کشور از قیمت ارز، خودرو، سکه، طلا و مسکن خبر دارند؟، گفت: فشارهای اقتصادی برای قشر زحمت‌کش و پایین جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه اتفاقاتی که طی هفته‌های اخیر و با سرعت بیشتر در روزهای اخیر در بازار ارز رخ داده است مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: تحولات اقتصادی در معنای گسترده‌تر سیاست‌های اقتصادی از عوامل مختلفی متاثر می‌شوند که طبیعتا اغتشاشات یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است.

خطیب جمعه تبریز گفت: این معنا بار دیگر برجسته شد که هر چند حوادث و ناآرامی‌های اخیر رنگ و بوی سیاسی داشت اما در حقیقت آرامش اقتصادی و سرعت پیشرفت ایران را مورد هدف قرار داده و عواقب آن نیز با نوسانات ارزی خودش را نشان می‌دهد، هر چند سیاست‌های ارزی بانک مرکزی نیز به این نوسانات دامن زده است.

آل‌هاشم تصریح کرد: ما از دولت خدمتگزار و مسئولان اقتصادی انتظار داریم که عالمانه و حکیمانه این مشکلات را از سر راه مردم بردارند.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=172993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰