تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

فال روز چهارشنبه ۶ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 173
  • 06 تیر 1397 - 21:53
فال روز چهارشنبه ۶ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.   فال روزانه در روز […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

 

فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از  آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

 

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما امروز قادر هستید از نظر احساسی و حمایتهای عاطفی روی دوستانتان حساب کنید، اما از آنها توقع بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه مایوس خواهید شد! خوشبختانه شما مجبور نیستید هر خواسته تان را دوبار تکرار کنید؛ فقط برای مطرح کردن نگرانی‌هایتان نیازمند توجه و حمایت کافی هستید تا بتوانید از شرایط سختی که در آن قرار دارید بیرون بیایید. در حالیکه در جستجوی راه حلی برای مشکلتان می‌گردید به دنبال کمال نباشید. شما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و بعدا به جزئیات کارتان رسیدگی کنید.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسید.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

شما امروز مثل اردک مادر که جوجه‌هایش پشت سرش رژه می‌روند شده‌اید و دیگران ازتان پیروی می‌کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده‌اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید، پس تمام وقت‌تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است که دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی که دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم کردن مقاومت کنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستکاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف کنید.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۶ تیر ۱۳۹۷

 

اگر یک شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نکنید که او را عوض کنید. اکنون موقعیت مناسبی نیست که بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده‌آل‌هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نکنید، برای اینکه تصور کردن این موضوع سخت است که آنها هم با همان موضوعاتی که برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی کنید به خودتان بقبولانید که در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی که شما برگزیده‌اید برای دیگران مناسب نیست.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰