تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

راهکار روزنامه جمهوری اسلامی برای عبور از بحران

  • کد خبر : 174013
  • 05 دی 1401 - 19:30
راهکار روزنامه جمهوری اسلامی برای عبور از بحران
درباره خطر بزرگ عملکرد افراطیون خوداسلام‌ پندار و خودانقلاب ‌پندار، هشدارهای زیادی دادیم و دادند ولی متاسفانه نه‌تنها با آنها برخورد نشد بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفتند و توانستند طرح خطرناک دولتی کردن اسلام را به نتیجه دلخواه خود برسانند.

جمهوریت – روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فقط در زمینه نوع رفتار با مساله زنان نیست که ما به خاطر رفتار افراطیون خود اسلام‌پندار، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب را ضایع کرده‌اند. چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.

به برکت نگاه روشن ‌بینانه امام خمینی به اسلام به ویژه در مورد حقوق زن، در نظام جمهوری اسلامی زنان ایرانی با حفظ کرامت توانستند به مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی بین‌المللی دست یابند و در بخش تحصیل علم و امور پژوهشی و ابتکارات و اختراعات همدوش مردان به پیش بروند. آمارها نشان می‌دهند زنان در بسیاری موارد از مردان بیشتر و قوی‌تر در صحنه حضور دارند و نقش مهمی در اداره امور کشور برعهده آنهاست. این فرصت بسیار مهم زمینه خوبی برای ترغیب زنان و دختران برای پای‌بندی آنان به احکام اسلامی بود ولی متاسفانه دست ‌اندرکاران کارخانه دولتی ‌سازی اسلام، با رفتارهای افراطی خود و البته با بازی کردن در زمین دشمن تمام این دستاوردهای ارزشمند را بر باد دادند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: درباره خطر بزرگ عملکرد افراطیون خوداسلام‌ پندار و خودانقلاب ‌پندار، هشدارهای زیادی دادیم و دادند ولی متاسفانه نه‌تنها با آنها برخورد نشد بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفتند و توانستند طرح خطرناک دولتی کردن اسلام را به نتیجه دلخواه خود برسانند. فقط در زمینه نوع رفتار با مساله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=174013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰