تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

همراهی بیمه سرمد با پویش نوآوری بیمه مرکزی

  • کد خبر : 175417
  • 21 دی 1401 - 14:37
همراهی بیمه سرمد با پویش نوآوری بیمه مرکزی
بیمه سرمد در همراهی با پویش نوآوری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به زودی از سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینه‌ای درمانی رونمایی می‌کند.

جمهوریت ـ بیمه سرمد در همراهی با پویش نوآوری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به زودی از سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینه‌ای درمانی رونمایی می‌کند.

به گزارش جمهوریت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت که در حوزه خدمات نوآورانه و نوین در صنعت بیمه، محصولات و خدماتی مانند سامانه ارزیابی پروژه‌های بیمه‌ای، وب اپلیکیشن بیمه سرمد و اولین مرکز تماس ۲۴ ساعته صنعت بیمه را راه‌اندازی کرده است، در راستای سیاست رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پویش سه‌شنبه‌های نوآورانه و تاکید بر به‌کارگیری فناوری‌های جدید در ارائه خدمات بیمه‌ای، سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینه‌ای درمانی (نسخه‌چی) را طراحی کرده است.

با راه‌اندازی این سامانه، بیمه‌گذاران بیمه سرمد می‌توانند اسناد هزینه‌های درمانی خود را به صورت آنلاین برای این شرکت ارسال کنند و در جریان روند بررسی و پرداخت هزینه‌های درمانی خود قرار گیرند.

سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینه‌ای درمانی (نسخه‌چی) با هدف افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های خسارت درمان بیمه‌شدگان، افزایش شفافیت مالی و همچنین افزایش رضایت‌مندی مشتریان، طراحی شده است، تا کاربران در هر ساعتی از شبانه روز و در هر موقعیت جغرافیایی بتوانند مدارک و پرونده‌های درمانی خود را بصورت آنلاین ارسال کنند.

یکی از مزیت‌های مهم این سامانه، جلوگیری از تقلب و تخلفاتی است که از معضلات جدی بیمه‌های درمان در صنعت بیمه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=175417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰