تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
10

اولویت دولت تکمیل مسکن مهر و اجرای نهضت مسکن

  • کد خبر : 177782
  • 15 بهمن 1401 - 13:35
اولویت دولت تکمیل مسکن مهر و اجرای نهضت مسکن
بذرپاش از افتتاح‌های دیگری نیز در سایر نقاط کشور هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی در آینده خبر داد.

جمهوریت – وزیر راه و شهرسازی گفت: اتمام پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

 امروز ۱۵بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر و روز ولادت امام علی (ع) با حضور رییس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استان در شهر پرند، ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزا رو ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور افتتاح شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بیان توضیح این افتتاح‌ها در پرند و سراسر کشور اعلام کرد: امروز طبق قولی که به رییس‌جمهور دادیم ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی تکمیل شده مسکن مهر در شهر پرند تکمیل و به مردم تحویل شد. همچنین امروز علاوه بر این واحدها سه هزار واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که در مجموع واحدهای افتتاح شده و تحویلی به مردم به بیش از ۱۰ هزار واحد رسید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از واحدهای تحویلی واحدهای باقیمانده  مسکن مهر بود که متقاضیان آن سال های سال منتظر تکمیل آنها بودند که بعد از دستور رییس جمهور و تمهیدات در نظر گرفته شده، تجهیز منابع انجام و این واحدها تکمیل و تحویل مردم شد.

تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت وزارتخانه است

وی گفت: اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

بذرپاش ضمن بازدید از واحدهای تکمیل شده، توضیح داد: سیاست وزارت راه و شهرسازی علاوه بر احداث و تکمیل واحدهای مسکونی، تامین خدمات روبنایی است که در جریان این افتتاح‌ها، همزمان دو مدرسه، دو مسجد، مجموعه ورزشی، حسینیه با حدود ۱۵۰ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های مهم وزارت راه و شهرسازی، توسعه سرانه‌ها در شهرهای جدید و شهرک‌هاو سایرمناطق است تا با این شیوه‌ها به زیست و زندگی بهتر مردم کمک کنیم.

بذرپاش از افتتاح‌های دیگری نیز در سایر نقاط کشور هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی در آینده خبر داد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=177782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰