تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
6

وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

  • کد خبر : 177920
  • 17 بهمن 1401 - 10:31
وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت.

جمهوریت – پایان ۱۶ سال دوران حرفه‌ای در فوتبال که از تیم پاس همدان استارت خورد در نهایت با فولاد خوزستان به پایان رسید و وریا غفوری تصمیم گرفت رسما در دنیای بازی خداحافظی کند.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان سنندجی سابق استقلال که سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و در نهایت فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد، سرنوشت عجیبی را در نهایت تجربه کرد تا تصمیم به پایان دوران بازی گرفته و رسما از خداحافظی خود خبر بدهد.

وریا غفوری که بعد از پایان قرارداد دو ساله خود با سپاهان و در دوران اوجش پیراهن استقلال را به دست آورد، شش سال حضور در جمع آبی‌پوشان را تجربه کرد و توانست به عنوان کاپیتان به دوران ناکامی این تیم در کسب جام در فصل گذشته پایان دهد و در روز پایانی فصل بیست و یکم، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مدافع راست اسبق تیم ملی اما در پایان فصل و در پنجره زمستانی راهی فولاد خوزستان شد تا عضوی از پروسه کهکشانی تیم جواد نکونام باشد که بازیکنان با سابقه حضور پرسپولیس و استقلال را در این فصل به خدمت گرفته بود.اما در نهایت سرنوشت به شکلی برای او پیش رفت که در پنجره زمستانی به عنوان یکی از بازیکنانی که جواد نکونام مجوز جدایی به وی داد، پیراهن این تیم را از تن خارج کرد. جدایی از فولاد خوزستان در روزهایی که او به شدت بابت مواضع خود، شرایط پرماجرایی را دنبال می‌کرد، علیرغم پیشنهاداتی که برای وی مطرح بود در نهایت نتوانست به خواسته خود دست یابد. وریا غفوری بعد از اینکه از پنجره زمستانی و حضور در تیم جدید بازماند، ترجیح داد اکنون در ۳۵ سالگی خبر از پایان دوران بازی خود بدهد.

بازیکن محبوب استقلالی‌ها که با گل ویژه‌اش به این تیم با پیراهن نفت تهران شناخته شد و قاب‌های ویژه‌ای از او طی دوران فوتبالی‌اش چه تلخ و شیرین بابت گلزنی در دربی پایتخت و مقابل علیرضا بیرانوند و ناکامی در پنالتی در جام ملت‌های آسیا ثبت شده، به عنوان یک مدافع راست توانسته ۴۶ گل به نام خود در دوران بازی‌اش کند تا از این حیث مدافعی گلزن شناخته شود.

وریا غفوری اکنون در ۳۵ سالگی با دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر (سپاهان – استقلال ) و یک قهرمانی حذفی با استقلال رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و باید دید در ادامه مسیر ورزشی خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=177920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰