تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
10

«گنگستر شهر آمل» باعث اخراج خانم معلم مازندرانی شد

  • کد خبر : 178693
  • 27 بهمن 1401 - 21:34
«گنگستر شهر آمل» باعث اخراج خانم معلم مازندرانی شد
بعد از همه‌گیر شدن یک آهنگ مازندرانی معروف به «گنگستر شهر آمل» ویدئویی از یک مدرسه غیردولتی دست به دست شده که دانش‌آموزان آن در حضور معلمشان این آهنگ همخوانی می‌کنند. آموزش و پرورش استان مازندران به این اتفاق واکنش نشان‌ داده است.

جمهوریت – در روزهای گذشته ویدئویی از یک مدرسه غیردولتی در مازندران منتشر شد که دانش‌آموزان آن آهنگی محلی ومبتذل را در حضور معلمشان با هم می‌خوانند. این ویدئو جنجال‌ها و واکنش‌های بسیاری به وجود آورد.

امروز مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه غفلت صورت گرفته به تسنیم گفته است: اداره کل آموزش و پرورش متولی امور تربیتی و آموزشی است و با رصد موضوع پیگیری لازم در شناسایی مدارس و برخورد با عوامل آن صورت گرفت.

کمالی با بیان اینکه واحد‌های نظارتی با معلمان خاطی برخورد قاطع خواهند کرد گفت: معلم خاطی در مدارس غیردولتی فعالیت داشته و همخوانی در مدارس غیردولتی صورت گرفت.

کمالی خاطر نشان کرد: این رخداد یک اقدام ضدارزشی بوده و از ادامه همکاری فرد با آموزش و پرورش جلوگیری شد و با وجودی که مدارس غیردولتی نقش مهمی در عرصه تربیتی و آموزشی دارند، اما با خاطیان این حوزه برخورد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه برخورد با مدیر مدرسه نیز به صورت جدی انجام شده است تصریح کرد: آموزش و پرورش در خصوص وجود چنین رخداد‌هایی در مدارس استان برخورد قاطعانه خواهد داشت و در جلسات توجیهی با مدیران و معلم خ استه ایم از ورود چنین موسیقی‌های مبتذلی در مدارس جلوگیری شود.

کمالی با اشاره به اینکه کنترل فضای مجازی یکی از کار‌های سخت به شمار می‌آید و تقویت سرودسازی را در دستور کار قرار داده ایم گفت:در برابر تولید موسیقی‌های ضد فرهنگی ما نیز دست به تولید آثار خواهیم زد.

به گفته مدیرکل آموزش و مرورش مازندران همه دستگاه‌های متولی در تولید آثار فاخر باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و در تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز سرودی تهیه شد که باید در جمع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها پخش شود.

کمالی بر نظارت مستمر بر مدارس استان تاکید کرد و یادآور شد: تقویت فرهنگ دینی و اخلاقی و اسلامی در میان دانش آموزان اهمیت دارد و یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

فیلم را اینجا ببینید:

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=178693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰