تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

روایت مادر دانش‌آموز قمی از مسمومیت های سریالی

  • کد خبر : 178780
  • 29 بهمن 1401 - 13:09
روایت مادر دانش‌آموز قمی از مسمومیت های سریالی
مادر یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند.

جمهوریت – مادر یکی از دانش‌آموزان مبتلا در مدرسه پسرانه می‌گوید: « پسرم سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه در مدرسه دچار مسمومیت شده بود. چهارشنبه که به مدرسه رفتم منکر وجود گاز شدند و این موضوع را به شیطنت بچه‌ها ربط دادند. پسر من بی‌حال شده بود. اورژانس آمد، معاینه و اعلام کرد بیشتر از ترس و استرس دچار این حس شده‌اند. مدیر مدرسه گفت بچه‌ها حالشان خوب است، فقط ترسیده‌اند.»

به گزارش خبرآنلاین، اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده ، به اورژانس و نیروهای امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن ها بوده است.»

این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از علائم باقی بچه ها در جریان نیستم اما پسرم دل درد داشت و ‌دور ناف‌اش درد می‌کرد.»

مادر پسری که مسموم شده، درباره‌ی اینکه مدرسه به اولیا چه چیزی را اعلام کرده، می‌گوید: «آنها گفتند اورژانس اعلام کرده که مورد خاصی نیست. بیشتر در اثر استرس و ترس بچه‌ها دچار مشکل شده‌اند. من حدود ساعت ۱۱ به دنبال پسرم به مدرسه رفتم و با معاون مدرسه صحبت کردم. گفتند که بعداز ظهر ستاد مدیریت بحران برای آن‌ها جلسه گذاشته است که ببیند آیا داستان واقعیت دارد یا خیر؟ که آخرشب مدیریت بحران اعلام کرد مدارس همچنان حضوری است و مشکلی وجود ندارد.»

مادر یکی از مسمومین از مشاهدات خود در بیمارستان شهید بهشتی این‌طور روایت می‌کند: «من همان روز از جلوی بیمارستان شهید بهشتی عبور کردم . این بیمارستان یک بخشی داشت که برای بیماران کرونایی بود. این چند وقت که مریض‌ها کمتر شده‌اند، آن بخش بسته شد. من بعدازظهر ۲۵ بهمن، ساعت پنج و نیم که به بیمارستان شهید بهشتی رفتم ۷ الی ۸ آمبولانس جلوی در بیمارستان دیدم. پرستارها می‌گفتند بچه‌هایی که بعدازظهر این اتفاق برایشان افتاده بود، آمده‌اند که عکس و آزمایش بگیرند تا ببیند علت چه بوده است. همه در اثر گاز به بیمارستان آمده‌اند. اما من متوجه نشدم دختر بودند یا پسر. پرستارها که صحبت می‌کردند، می‌گفتند تعداد مریض‌ها امروز از باقی روزها بیشتر بوده است. یکی از مسئولان آنجا بود و گفت ما تا الان در آزمایش بچه‌ها چیزی ندیده‌ایم و نمی‌دانیم این گاز چیست.»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=178780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰