تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

پیکر بی جان بهناز موسویان پیدا شد

  • کد خبر : 178918
  • 01 اسفند 1401 - 12:17
پیکر بی جان بهناز موسویان پیدا شد
دیروز شش گروه جستجو در ارتفاعات کوه کرکس به جستجو مشغول بودند، اما تا قبل از تاریکی هوا نتیجه‌ای در بر نداشت و امروز خوشبختانه پیکر این بانوی کوهنورد پیدا شد.

جمهوریت – رئیس جمعیت هلال احمر نطنز از پیدا شدن پیکر بی‌جان کوهنورد خمینی‌شهری در ارتفاعات کرکس نطنز خبر داد.

سیدنورمحمد موسوی در گفت‌وگو با تسنیم در نطنز، از پیدا شدن پیکر بی‌جان کوهنورد خمینی‌شهری در ارتفاعات کوه کرکس نطنز خبر داد و اظهار داشت: پیکر بی‌جان بانوی کوهنورد خمینی‌شهری «بهناز موسویان» عصر امروز پیدا شد.

وی با بیان اینکه پیکر این کوهنورد زیر برف گرفتار شده بود، افزود: از صبح امروز یک تیم جستجو به تیم‌های جستجو اضافه شده بود و حدود ۴۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان اصفهان از شهرستان‌های مختلف در ارتفاعات کوه کرکس جهت پیدا شدن پیکر این کوهنورد حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز با بیان اینکه انتقال پیکر این کوهنورد خمینی‌شهری به پایین چندین ساعت به طول می‌انجامد، ابراز داشت: گروه‌های جستجو از صبح امروز تمام مناطق وقوع حادثه را به دقت جستجو می‌کردند.

وی با بیان اینکه تلاش گروه‌های جستجو در روز گذشته راه به جایی نداشت، گفت: دیروز شش گروه جستجو در ارتفاعات کوه کرکس به جستجو مشغول بودند، اما تا قبل از تاریکی هوا نتیجه‌ای در بر نداشت و امروز خوشبختانه پیکر این بانوی کوهنورد پیدا شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=178918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰