تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

نامه رئیسی برای بازگشت اینترنت به شرایط عادی+سند

  • کد خبر : 179152
  • 03 اسفند 1401 - 16:48
نامه رئیسی برای بازگشت اینترنت به شرایط عادی+سند
حسب نظر رئیس جمهور مقتضی است موضوع در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی و پیگیری شده و نتیجه اعلام شود.

جمهوریت – رئیس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای از وزیر ارتباطات خواست فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد و بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی شود.

پیرو نامه‌ای که مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس دی ماه امسال به رئیس جمهور نوشت و در آن درخواست کرد شرایط اینترنت به حالت عادی بازگردد، اکنون نامه‌ای از غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر ابراهیم رئیسی منتشر شده است که در آن از وزیر ارتباطات خواسته رفع محدودیت‌های اینترنتی در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی شود.

در این نامه ذکر شده است که نامه توانگر و گزارش دفتر رئیس جمهور در خصوص «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» به استحضار زارع‌پور رسیده است و حسب نظر رئیس جمهور مقتضی است موضوع در کارگروه اقتصاد دیجیتال بررسی و پیگیری شده و نتیجه اعلام شود.

در حال که محدودیت‌های اینترنتی به ماه ششم وارد شده است، کاربران و کسب‌وکارهای زیادی از وضعیت اینترنت رضایت ندارند. زارع‌پور پیش از این گفته بود پیگیر رفع فیلتر برخی پلتفرم‌هاست اما اینستاگرام و واتس‌اپ در میان آنها نخواهد بود. حال به نظر می‌آید با انتشار این نامه، رفع فیلتر این دو پلتفرم محبوب دور از انتظار به نظر نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=179152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰