تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

واکنش دادستان اصفهان به عکس خون آلود دختر دانش‌آموز

  • کد خبر : 179205
  • 04 اسفند 1401 - 9:34
واکنش دادستان اصفهان به عکس خون آلود دختر دانش‌آموز
در تحقیقات اولیه مشخص شد این اتفاق بعد از تعطیلی مدرسه اتفاق افتاده و پرونده در حال رسیدگی است و شخصی که دختر بچه را مورد ضرب و جرح قرار داده تحت کفالت آزاد است.

جمهوریت – فارس نوشت: دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود گفت: در بررسی و تحقیقات به عمل آمده در پرونده قضایی آنچه مشخص شده این است که اختلاف دو دختر بچه منجر به ورود والدین آن‌ها شده و منجر به ضرب و جرح دختر خانمی شده است.

سید محمد موسویان دادستان اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی باصورت خون‌آلود در فضای مجازی اظهار کرد: در بررسی و تحقیقات به عمل آمده در پرونده قضایی آنچه مشخص شده این است که اختلاف دو دختر بچه منجر به ورود والدین آن‌ها شده و منجر به ضرب و جرح دختر خانمی شده است.

وی افزود: پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و ارتباطی به حجاب ندارد و آنچه در فضای مجازی منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست.

موسویان ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این اتفاق بعد از تعطیلی مدرسه اتفاق افتاده و پرونده در حال رسیدگی است و شخصی که دختر بچه را مورد ضرب و جرح قرار داده تحت کفالت آزاد است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=179205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰