تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

کنایه مهاجرانی به صدیقی امام جمعه تهران

  • کد خبر : 180119
  • 13 اسفند 1401 - 10:32
کنایه مهاجرانی به صدیقی امام جمعه تهران
عطاءالله مهاجرانی خطاب به کاظم صدیقی امام جمعه تهران : «فیلم» شما موجود است!

جمهوریت – اقتصاد نیوز نوشت : مهاجرانی تاکید کرد: همان‌گونه که در جنگ نظامی ‌باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است.

سیدعطاءالله مهاجرانی، در یادداشتی به انتقاد از پیشنهاد اخیر امام جمعه تهران پرداخته و نوشته است؛حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران فرموده‌اند: « با دعا می‌توان از جنگ اقتصادی کشور گذر کرد. در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید.»

مطلب مرتبط:

درباره داوری و پیشنهاد حضرت آقای صدیقی چند نکته قابل تامل به نظرم می‌رسد:

یکم: ایشان در دولت قبل همه نابسامانی‌ها را به سوءعملکرد دولت و شخص رییس‌جمهور نسبت می‌دادند و پیشنهاد می‌کردند که دعا کنید از این دولت نجات پیدا کنیم! فیلم توصیه ایشان در هنگام زیارت در مسجد جمکران موجود است.

دوم: وقتی ارتش امریکا، قهرمان ملی مقاومت و ملت ایران سردار قاسم سلیمانی را شهید کرد، زدن پایگاه عین‌الاسد، در استان انبار در عراق در ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد، درست در همان ساعتی که ارتش امریکا در فرودگاه بغداد، قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهان را شهید کرده بود، انجام شد. چنان عملیاتی بدون نیرو و بدون امکانات و آمادگی میسر نبود. ما ننشستیم و دعا کنیم و امریکا را نفرین کنیم که سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس را شهید کرده است.

سوم: جنگ اقتصادی هم همین است؛ نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی ‌باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده ، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=180119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰