تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
7

مردی پدر و پسر همسایه را با گلوله کشت

  • کد خبر : 182873
  • 15 فروردین 1402 - 1:54
مردی پدر و پسر همسایه را با گلوله کشت
متهم گفت: به سوی همسایه هایم شروع به تیراندازی کردم و پدر و پسر به سمت من آمدند تا اسلحه‌ام را بگیرند که از نزدیک هدف گلوله قرار گرفتند و نقش بر زمین شدند.

جمهوریت – مردی که در درگیری با پدر و پسر همسایه آنها را با شلیک گلوله به قتل رساند، دستگیر شد.

به گزارش جوان، ساعت ۱۸ عصر روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه به مأموران پلیس شهر چهاردانگه اسلامشهر خبر رسید مرد ۵۳ ساله‌ای همراه پسر ۲۵ ساله‌اش در درگیری با مرد دیگری با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند. مأموران پلیس پس از حضور در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل پدر و پسر با مرد همسایه‌شان به نام بهرام درگیر می‌شوند که در جریان آن بهرام با اسلحه کمری آن‌ها را به قتل می‌رساند و از محل می‌گریزد. بدین ترتیب متهم تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرد تا اینکه ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه سه‌شنبه مأموران گشت پلیس تهران در منطقه یافت‌آباد و در نزدیکی میدان الغدیر در جنوب تهران به مرد میانسالی که مضطرب و نگران به نظر می‌رسید مشکوک می‌شوند و وی را بازداشت می‌کنند.

مأموران در بازرسی بدنی از مرد ۶۰ ساله اسلحه کمری کشف کردند که بررسی‌های بعدی نشان داد وی همان مردی است که دو ساعت و نیم قبل در درگیری پدر و پسری را با شلیک گلوله در شهر چهاردانگه به قتل رسانده است. متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اعتراف به قتل گفت: «من و خانواده‌ام و پدر و پسری که کشته شدند داخل یک کوچه زندگی می‌کنیم. حدود یک سال قبل به خاطر مسائل خانوادگی با هم اختلاف پیدا کردیم و همین موضوع هم باعث درگیری‌های ما می‌شد. امروز داخل کوچه بودم که با چهار نفر از اعضای خانواده آن‌ها روبه‌رو شدم و با هم مشاجره لفظی کردیم. آن‌ها چهار نفری مرا به شدت کتک زدند که عصبانی شدم و به داخل خانه‌ام رفتم و کلت کمری که ۲۰ سال قبل خریده بودم، برداشتم و به داخل کوچه آمدم.» وی ادامه داد: «من به سوی آن‌ها شروع به تیراندازی کردم و پدر و پسر به سمت من آمدند تا اسلحه‌ام را بگیرند که از نزدیک هدف گلوله قرار گرفتند و نقش بر زمین شدند.»

سرهنگ نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=182873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰