تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
10

کیهان: واقعاً اسرائیل چگونه می‌تواند باقی بماند؟

  • کد خبر : 184153
  • 23 فروردین 1402 - 1:06
کیهان: واقعاً اسرائیل چگونه می‌تواند باقی بماند؟
روزنامه کیهان نوشت: آمارهای امروز می‌گوید اقدامات ضداسرائیلی فلسطینی‌ها در سال جاری لااقل 50 درصد نسبت به سال 2022 افزایش پیدا کرده است. واقعاً اسرائیل چگونه می‌تواند باقی بماند و از این بحران همه‌جانبه خارج شود؟

جمهوریت – کیهان نوشت : در هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی دست به سه اقدام علیه ایران، فلسطین و لبنان زد. حمله موشکی این رژیم علیه سوریه منجر به شهادت دو نیروی ایرانی در این کشور شد، همزمان لبنان را به اقدام نظامی تهدید نمود و نظامیان آن در مسجدالاقصی به نمازگزاران حرم شریف حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. نتانیاهو برای فرار از بحران سیاسی داخلی و وحدت‌بخشی به جامعه از هم‌گسیخته صهیونیستی، به تئوری قدیمی «صدور بحران به محیط پیرامونی» روی آورد اما غافل از اینکه زمان این بازی به سر آمده و شرایط تغییر کرده است. متعاقب این اقدامات، نیروهای مقاومت گزینه «گوشمالی» رژیم صهیونیستی و نتانیاهو را به میدان آوردند و نتیجه آن این شد که مقامات سابق و کنونی این رژیم به زبان آمدند که دیگر «بازدارندگی» اسرائیل به پایان رسیده و حتی قادر نیست در برابر حزب‌الله لبنان از این راه‌حل استفاده کند.

روزنامه کیهان در پایان نوشته است: عملیات‌های فلسطینی علیه اسرائیل روز به روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد؛ آمارها می‌گویند در سال ۲۰۲۲، فلسطینی‌ها ۱۰۸۵۰ اقدام ضداسرائیلی را برنامه‌ریزی کرده و حدود ۸۵۰۰ مورد آن را به اجرا گذاشته‌اند و آمارهای امروز می‌گوید اقدامات ضداسرائیلی فلسطینی‌ها در سال جاری لااقل ۵۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش پیدا کرده است. واقعاً اسرائیل چگونه می‌تواند باقی بماند و از این بحران همه‌جانبه خارج شود؟

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰