تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
4

همشهری: اظهارات رهبری درباره رفراندوم را «خناسان رسانه‌ای» تحریف کردند

  • کد خبر : 185138
  • 01 اردیبهشت 1402 - 12:08
همشهری: اظهارات رهبری درباره رفراندوم را «خناسان رسانه‌ای» تحریف کردند
روزنامه همشهری نوشت: سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را خناسان رسانه‌ای تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند. توضیح رهبر انقلاب از حیث عقلانیت و مدیریت رفراندوم برای همه مسائل است؛ لذا نه اصل رفراندوم را نفی می‌کند و نه قدرت تشخیص مردم را.

جمهوریت – روزنامه همشهری مدعی شده اظهارات رهبری درباره رفراندوم توسط «خناسان رسانه‌ای» تحریف شده و او اصل رفراندوم و قدرت تشخیص مردم را نفی نکرده است.

به گزارش همشهری، سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به یک دانشجو را خناسان رسانه‌ای تحریف و تبدیل به ابزار تخریب کردند. چقدر هم زننده است که عده‌ای از سر نادانی همان‌ها را در داخل تکرار می‌کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که صبح و شام از سوی رسانه‌های دشمن اطلاعات دروغ و تحریف‌شده و بزرگنمایی‌های کاریکاتورگونه به مردم منتقل می‌شود و هر انتخاباتی تبدیل می‌شود به دوقطبی‌های توهمی که باعث می‌شود انتخاب مردم از سر اختیار نباشد و به‌ناچار از سر ترس، رفتار صفر و یکی و یا استقلال-پرسپولیسی از خود نشان دهند.بنابراین توضیح رهبر انقلاب از حیث عقلانیت و مدیریت رفراندوم برای همه مسائل است که اجرای آن اساسا نه ممکن است و نه منطقی؛ لذا نه اصل رفراندوم را نفی می‌کند و نه قدرت تشخیص مردم را.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=185138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰