تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

آپدیت iOS 12 حالا روی ۷۵٪ تمام آیفون و آیپدها نصب شده است

  • کد خبر : 19011
  • 13 دی 1397 - 20:34
آپدیت iOS 12 حالا روی ۷۵٪ تمام آیفون و آیپدها نصب شده است

به گزارش جمهوریت ; در حالی که هنوز آپدیت اندروید ۹ سهمی از اکوسیستم اندروید را از آن خود نکرده است، iOS 12 سر بالا و سینه جلو می رود که روی هر ۳ موبایل از ۴ دستگاه iOS ی نسب شده باشد! امروز خبر می رسد که آپدیت iOS 12 حالا روی ۷۵٪ تمام آیفون […]

به گزارش جمهوریت ;

در حالی که هنوز آپدیت اندروید ۹ سهمی از اکوسیستم اندروید را از آن خود نکرده است، iOS 12 سر بالا و سینه جلو می رود که روی هر ۳ موبایل از ۴ دستگاه iOS ی نسب شده باشد! امروز خبر می رسد که آپدیت iOS 12 حالا روی ۷۵٪ تمام آیفون و آیپدها نصب شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

سهم iOS 12

سهم iOS 12

همانطور که در نمودارهای بالا می بینید، آپدیت iOS 12 نسبت به کل و نسبت به دستگاه های مربوط به ۴ پیش با سیستم عامل iOS نشان داده شده است. به نسبت کل اگر بخواهیم بسنجیم، ۷۵٪ کل دستگاه های iOSی از جدیدترین سیستم عامل اپل بهره می برند و این موضوع افتخار برانگیزی است.

اگر به نسبت آیفون های ۴ سال پیش بخواهیم نگاه کنیم، این درصد کمی بیشتر و به ۷۸٪ می رسد. جالب است که سهم iOS 11 در هر دو نمودار ثابت است. این نشان می دهد که موبایل های باقی مانده روی iOS 11 تغییر نکرده اند اما سهم iOS های قدیمی تر در دستگاه های ۴ سال قبلی بیشتر است که کاملا هم طبیعی به نظر می رسد.

برای مقایسه می توانید سهم نسخه های مختلف اندروید را در نمودار زیر ببینید:

سهم نسخه های مختلف اندروید

سهم نسخه های مختلف اندروید

همانطور که می بینید، سهم جدیدترین نسخه اندروید هنوز روی نمودار نیامده است و سهم اندروید ۸ حتی کمتر از اندروید ۷ است. نظر شما چیست؟ اگر علاقه مند به آپدیت به موقع هستید، قطعا باید انتخاب شما از iOS باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰