تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود؟

  • کد خبر : 19290
  • 14 دی 1397 - 14:34
ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود؟

به گزارش جمهوریت ; ال جی جی ۸ (LG G8) پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت کره ای خواهد بود و شایعات متفاوتی درباره آن می شنویم. امروز شایعه ای منتشر می شود که می گوید شاید ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر […]

به گزارش جمهوریت ;

ال جی جی ۸ (LG G8) پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت کره ای خواهد بود و شایعات متفاوتی درباره آن می شنویم. امروز شایعه ای منتشر می شود که می گوید شاید ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

این تصویر که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، یک طرح مفهومی برای ال جی جی ۸ (LG G8) است. در حقیقت اصلا مشخص نیست که آیا ال جی قرار است جی ۸ یعنی پرچمدار ۲۰۱۹ خود را پس از ارایه ال جی وی ۴۰ با دوربین سه گانه، با دوربین دوگانه عرضه کند یا نه اما فعلا این طرحی است که برای ال جی جی ۸ تصور شده و با تصور ما کمی متفاوت است.

صحبت ما اما اینجا درباره دوربین ال جی جی ۸ نیست، درباره بلندگوی مکالمه آن است. یکی از افشاکننده های بزرگ با حساب کاربری OnLeaks در توییتر عنوان می کند که از منابع خود شنیده که ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

بلندگوی یکپارچه با نمایشگر فناوری جدیدی نیست اما نیازمند به بهبود دارد. مثلا شیائومی میکس حدود سه سال پیش این فناوری را در مقیاس تجاری ارایه کرد. این روزها خبر می رسد که شاید سامسونگ و ال جی در پرچمدار یا دستگاه دیگر خود از این فناوری استفاده کند. ما دو ماه پیش دیدیم که سامسونگ فناوری های حسگر اثرانگشت، بلندگو، ویبره و سنسورهای یکپارچه با نمایشگر را در Samsung OLED Forums 2018 معرفی کرد و همچنین یک ماه پس از آن دیدیم که شاید ساعت هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت و بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه شود.

نظر شما چیست؟ ما تا کنون درباره ال جی جی ۸ شنیدیم که ال جی جی ۸ اولین موبایل ۵G ال جی نخواهد بود، ال جی جی ۸ شاید با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نمایشگر دو لبه خمیده ارایه شود و قدیمی ترین شایعه که شش ماه پیش می گفت ال جی جی ۸ احتمالا با نمایشگر ۴K تجهیز شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰