تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با دوربین سه گانه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۶.۴ اینچی لو رفت

  • کد خبر : 19296
  • 14 دی 1397 - 14:34

به گزارش جمهوریت ; پیش از یک شایعه دیگر درباره عضوی از خانواده گلکسی ام (Galaxy M) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری شنیده بودیم، گلکسی ام ۲۰. امروز اما یک شایعه دیگر درباره عضوی از خانواده گلکسی ام (Galaxy M) می شنویم که کاملا جذاب است و فعلا بهترین عضو خانواده گلکسی ام خواهد بود. […]

به گزارش جمهوریت ;

پیش از یک شایعه دیگر درباره عضوی از خانواده گلکسی ام (Galaxy M) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری شنیده بودیم، گلکسی ام ۲۰. امروز اما یک شایعه دیگر درباره عضوی از خانواده گلکسی ام (Galaxy M) می شنویم که کاملا جذاب است و فعلا بهترین عضو خانواده گلکسی ام خواهد بود. امروز شنیده می شود که گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با دوربین سه گانه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۶.۴ اینچی لو رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اولین مرتبه یک ماه پیش بود که اطلاعاتی درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 گلکسی A30 و گلکسی A50 لو رفت اما پس از آن دیدیم که بنچمارک گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت. ما می دانیم که گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با نسخه پایه ۶۴ گیگابایت ارایه می شود و مدل ۱۲۸ گیگابایت هم دارد.

امروز اما اطلاعات جامع تری درباره گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) منتشر شده که یک دید کلی جالب به ما می دهد. اولین موضوع دوربین سه گانه است که احتمالا مشخصات ۱۳+۵+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و به صورت کلی احتمالا نه با یک دوربین اصلی سه گانه جذاب بلکه با یک دوربین سه گانه فریبنده رو به رو هستیم، چیزی که برای یک موبایل حدود ۳۰۰ دلاری از سامسونگ انتظار می رود.

وقتی اسم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری از گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) می شنویم قطعا ضخمات دستگاه مهم می شود. ضخمات گلکسی M30 برابر ۸.۴ میلی متر عنوان شده که مقدار منطقی است.  نمایشگر ۶.۳۸ اینچی یا همان ۶.۴ اینچی گلکسی M30 نیز اندازه بزرگ دستگاه را نشان می دهد که البته به لطف حاشیه کمتر نمایشگر با ابعاد ۱۵۹*۷۵ میلی متر، چیزی حدود ابعاد گلکسی J7 است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که سامسونگ خانواده گلکسی ام را با نگاهی کاملا رقابتی و ترندی طراحی و تولید می کند. فکر می کنید کره ای ها سال ۲۰۱۹ را بتوانند با این خانواده به خوبی پشت سر بگذارند؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=19296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰