تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

ثبت سریع ترین کارت زرد تاریخ جام جهانی

  • کد خبر : 193
  • 06 تیر 1397 - 21:54
ثبت سریع ترین کارت زرد تاریخ جام جهانی

در حالی که امشب (چهارشنبه) تنها ۱۵ ثانیه از بازی گذشته بود، ‘نستور پیتانا’، داور آرژانتینی بازی مکزیک وسوئد، ضمن اعلام خطای گایاردو علیه ‘ولا تویفونن’ مهاجم ۳۱ ساله سوئدی، سریع ترین کارت زرد تاریخ جام جهانی را نشان داد. تا پیش از بازی امروز مکزیک و سوئد، ‘خوزه آلبرتو باتیستا’ بازیکن تیم ملی اورگوئه […]

در حالی که امشب (چهارشنبه) تنها ۱۵ ثانیه از بازی گذشته بود، ‘نستور پیتانا’، داور آرژانتینی بازی مکزیک وسوئد، ضمن اعلام خطای گایاردو علیه ‘ولا تویفونن’ مهاجم ۳۱ ساله سوئدی، سریع ترین کارت زرد تاریخ جام جهانی را نشان داد.

تا پیش از بازی امروز مکزیک و سوئد، ‘خوزه آلبرتو باتیستا’ بازیکن تیم ملی اورگوئه در جام جهانی ۱۹۸۶ آرژانتین در ثانیه ۵۴ بازی کارت زرد گرفت و رکوردار سریع ترین کارت زرد جام جهانی را در اختیار داشت.

مکزیک و سوئد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان ‘یان اندرسون’ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

در این گروه سوئد و مکزیک با شش امتیاز به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند و آلمان قهرمان دوره پیش و کره جنوبی با کسب سه امتیاز حذف شدند.

منبع : ایرنا

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰