تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

اسرائیل منشاء همه فتنه ها در جهان است

  • کد خبر : 20919
  • 17 دی 1397 - 19:33

به گزارش جمهوریت ; رکن انقلاب اسلامی ایران مردم، اسلام و ولایت فقیه است و باید برای حفظ آنها تلاش کرد. عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون به مناسبت ۱۹ دی ماه، گفتند: حوزه علمیه قم همیشه برای تداوم اسلام و انقلاب در میدان بوده و در […]

به گزارش جمهوریت ;

رکن انقلاب اسلامی ایران مردم، اسلام و ولایت فقیه است و باید برای حفظ آنها تلاش کرد.

عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون به مناسبت ۱۹ دی ماه، گفتند: حوزه علمیه قم همیشه برای تداوم اسلام و انقلاب در میدان بوده و در همین حوزه بزرگان زیادی تربیت شدند و برای نشر آموز های دینی تلاش فراوان کردند.

این مرجع تقلید افزودند: بعد از تقابل شدید بین امام راحل و دشمن، اتفاقات زیادی ایجاد شده است که از جمله آن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بوده است.

معظم له بیان داشتند: معتقدیم تقابل حق و باطل ابدی است و برای همین لازم است برای تقابل آمادگی لازم را حفظ کرد.

 ایشان افزودند: باطل مانند کف روی آب است که براساس آیات قرآن از بین خواهد رفت و حق ماندگار است، در آن سال ۵۶ در تجمع مردم، همین آیه را خواندم و در ادامه به اهداف و برنامه های اسرائیل و آمریکا برای از بین بردن اسلام پرداختم و گفتم همه مشکلات درجامعه اسلامی به خاطر اسرائیل و امریکا است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: نکته دیگر که در آن تجمع اشاره کردم  قیام امام راحل بود، مردم هم حمایت کردند و در ادامه این تجمع با حضور عوامل رژیم رنگ خون به خود گرفت، افراد زیادی کشته شدند.                       

 معظم له بیان داشتند: با این حرکت، شهرهای دیگر بیدار شدند و به قیام قم اضافه شدند و نهایتا به بهمن ۵۷ رسید و انقلاب پیروز شد.

 ایشان افزودند: رکن انقلاب اسلامی مردم، اسلام و ولایت فقیه است و باید برای حفظ این ارکان تلاش کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=20919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰