تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
13

یار جدید و ضروری استقلال کیست؟

  • کد خبر : 2232
  • 11 مرداد 1397 - 17:04
یار جدید و ضروری استقلال کیست؟

به گزارش جمهوریت ؛ کارشناس ارشد مدیریت فوتبال و حقوق ورزشی از فیفا، دکترای اقتصاد انرژی از دانشگاه پلی تکنیک لوزان، دکترای مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف، معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون، عضور کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، مشاور ورزشی شرکت GFSport، کارآموز مرکز آموزش فیفا، دارای مدرک مربیگری A از فدراسیون فوتبال انگلیس درجه ۲ […]

به گزارش جمهوریت ؛ کارشناس ارشد مدیریت فوتبال و حقوق ورزشی از فیفا، دکترای اقتصاد انرژی از دانشگاه پلی تکنیک لوزان، دکترای مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف، معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون، عضور کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، مشاور ورزشی شرکت GFSport، کارآموز مرکز آموزش فیفا، دارای مدرک مربیگری A از فدراسیون فوتبال انگلیس درجه ۲ یوفا و مربی جوانان باشگاه اف سی لوتری سوئیس، اینها همه مدارک و تجربیاتی هستند که دکتر علی خطیر برای ساماندهی اوضاع نابسمان استقلال از آن ها استفاده خواهد کرد.

 

ضروری‌ترین یار جدید استقلال، نه طارق است نه تبریزی نه نویمایر، بلکه کسی نیست جز علی خطیر. او معاون ورزشی استقلال می باشد که جایگزین پندار توفیقی شده است. دیگر از قراردادهای ساعات بامدادی خبری نیست و استقلال بدون حاشیه در حال جذب بازیکنان مدنظر شفر می باشد.

 

او مدیری بسیارخبره در امور فیفا می باشد که تضمینی است تا من بعد پرونده تازه‌ای علیه استقلال باز نشود. هر شب دل هواداران از تهدید تعلیق و محرومیت نلرزد. بازیکنان یا مربیان، باشگاه را دور نزنند و پول ناحق نگیرند، تیام‌ و نورافکن و حسینی به سهولت جدا نشوند و نقل و انتقالات پوچ و بی ارزش در این باشگاه پرطرفدار اتفاق نیفتد.

 

این مدیر لایق که سمت معاونت دبیر فدراسیون را نیز عهده دار بود کارنامه ای درخشان در آن جا از خود بر جای گذاشت که در اینجا مجالی برای بازگو کردن آن نمی بینیم. بی شک ضروری ترین و موثرترین یار استقلال در مدیریت جدید کسی جز خطیر نیست زیرا که می تواند با تصمیمات و مدیریت هوشمندانه خود آبی پوشان پایتخت را در سکوت و آرامش به منزلگاه مقصود برساند.

 

منبع: ورزش ۱۱

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=2232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰