تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

بگوویچ:تیم های من در نیم فصل دوم افت نمی کنند

  • کد خبر : 26378
  • 27 دی 1397 - 22:09
بگوویچ:تیم های من در نیم فصل دوم افت نمی کنند

به گزارش جمهوریت ; سرمربی گل گهرسیرجان شایعات مطرح شده در خصوص افت تیم هایش را در نیم فصل دوم بی پایه و اشتباه دانست. به گزارش ایلنا،  وینگو بگوویچ سرمربی گل گهرسیرجان پس از پایان بازی با مس در جمع خبرنگاران گفت : هر دو تیم سعی کردند تا نتیجه خوبی بگیرند و در این […]

به گزارش جمهوریت ;

بگوویچ:تیم های من در نیم فصل دوم افت نمی کنند

سرمربی گل گهرسیرجان شایعات مطرح شده در خصوص افت تیم هایش را در نیم فصل دوم بی پایه و اشتباه دانست.

به گزارش ایلنا،  وینگو بگوویچ سرمربی گل گهرسیرجان پس از پایان بازی با مس در جمع خبرنگاران گفت : هر دو تیم سعی کردند تا نتیجه خوبی بگیرند و در این بین بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم البته می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

بگوویچ ادامه داد : مس روی توپ‌های بلند برنامه داشت اما روی زمین توپ در اختیار و کنترل ما بود کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که ترسو نیستم و برای پیروزی بازی می‌کنم و علاوه بر خودم بازیکنانم با شجاعت کامل جنگیدند و نتیجه گرفتند.

سرمربی کروات گل گهر در خصوص افت تیم‌ های او در نیم فصل دوم بیان داشت : شایعاتی همیشه در مورد من مطرح بوده و این شایعات بی پایه ، بی اساس و کاملا اشتباه است من در سال‌های اخیر نتایج خوبی در تیم های کرمانی گرفته‌ام.

او اضافه کرد : در مس کرمان نگذاشتند من لیگ را تمام کنم اما آن مسئله در گذشته بوده و به هیچکدام از این مسائل دیگر فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی بازی بعدی برابر نود ارومیه است که در آن بازی نیز سربلند از میدان خارج شویم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=26378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰