تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

پایان پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت در تاریخ ۱۹ آذر ۹۸

  • کد خبر : 26766
  • 28 دی 1397 - 20:34
پایان پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت در تاریخ ۱۹ آذر ۹۸

به گزارش جمهوریت ; مایکروسافت شرکتی است که بیشترین سهم سیستم عامل در بازار دسکتاپ را دارد. این شرکت پس از درخشش اپل و گوگل در بازار سیستم عامل های موبایل هوشمند تمام تلاش خود را داشت تا یک نمونه موفق برای بیشتر کردن سهم خود در بازار موبایل تولید کند. تلاش آنها ویندوز فون […]

به گزارش جمهوریت ;

مایکروسافت شرکتی است که بیشترین سهم سیستم عامل در بازار دسکتاپ را دارد. این شرکت پس از درخشش اپل و گوگل در بازار سیستم عامل های موبایل هوشمند تمام تلاش خود را داشت تا یک نمونه موفق برای بیشتر کردن سهم خود در بازار موبایل تولید کند. تلاش آنها ویندوز فون و بعدها ویندوز ۱۰ موبایل نام داشت. این سیستم‌عامل ۲ سال است که آپدیت اساسی نگرفته و پایان سال جاری میلادی کاملاً از پشتیبانی مایکروسافت خارج می شود. امروز خبر می رسد که پایان پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل مایکروسافت در تاریخ ۱۹ آذر ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ویندوز ۱۰ موبایل

ویندوز ۱۰ موبایل

طبق اطلاعیه رسمی مایکروسافت، ویندوز ۱۰ موبایل بیلد ۱۷۰۹ آخرین نسخه رسمی ارایه شده این شرکت برای سیستم عامل موبایل آن هاست و در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹ معادل با ۱۹ آذر ۹۸ دیگر آپدیتی اعم از امنیتی، بهبود عملکرد یا … برای آن ارایه نخواهد شد. به نوعی باید گفت این ایستگاه آخر برای سیستم عامل موبایل مایکروسافت است.

اما اینکه بگوییم این پایان تلاش مایکروسافت برای کسب سهم از بازار موبایل یا دستگاه‌های منعطف است کمی بعید است. می دانیم که آن ها روی پروژه اندرومدا در حال سرمایه گذاری هستند. پروژه اندرومدا چیزی بین ویندوز کامل دسکتاپ با سیستم عاملی که برای دستگاه منعطف، قابل استفاده روی نمایشگرهای بزرگ و کوچک است تصور می شود. بدون شک می دانیم که دستگاه‌های منعطف، آینده دستگاه‌های قابل‌حمل ما هستند و مایکروسافت مدتی است که در حال سرمایه‌گذاری برای کسب سهم از بازار آتی است.

همچنین اگر به یاد داشته باشید سه روز پیش در ترنجی خواندیم که پشتیبانی رایگان مایکروسافت از ویندوز ۷ فقط ۱ سال دیگر ادامه دارد.

شما کاربر ویندوز ۱۰ موبایل هستید؟ به نظر می رسد که کم کم باید با سیستم عامل محبوب خود خداحافظی کنید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=26766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰