تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

حذف چاپگرها از سیستم اداری نهاد ریاست جمهوری

  • کد خبر : 27177
  • 29 دی 1397 - 17:34

به گزارش جمهوریت ; همزمان با روز ملی هوای پاک، مکاتبات و کلیه امور اداری به صورت الکترونیکی در نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حذف چاپگرها از سیستم اداری نهاد ریاست جمهوری بیشتر صحبت کنیم. به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر دولت» به منظور ارتقاء سلامت و شفافیت […]

به گزارش جمهوریت ;

همزمان با روز ملی هوای پاک، مکاتبات و کلیه امور اداری به صورت الکترونیکی در نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حذف چاپگرها از سیستم اداری نهاد ریاست جمهوری بیشتر صحبت کنیم.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر دولت» به منظور ارتقاء سلامت و شفافیت اداری، یکپارچه سازی و استنادپذیری الکترونیکی مکاتبات، با ابلاغ معاونت پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری از امروز ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ انجام کلیه فرآیندها و امور اداری، پرسنلی و مکاتبات به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. همچنین مدیران با دریافت گواهی امضای دیجیتال، باید مستندات حوزه کاری خود را به صورت الکترونیکی امضا کنند.

با این بخشنامه، کلیه دستگاه‌های چاپگر از ادارات نهاد ریاست جمهوری، جمع آوری خواهد شد.

گفتنی است دفتر هیئت دولت بعنوان یکی از پیشگامان این حرکت از حدود سال ۱۳۹۰ اقدام به الکترونیکی نمودن مکاتبات اداری و حذف مستندات چاپی نموده است. نظر شما درباره این حرکت نهاد ریاست جمهوری چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=27177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰