تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
12

چرا هیچ کدام از نمایندگان تهران طرح سوال از روحانی را امضاء نکردند؟

  • کد خبر : 2993
  • 31 مرداد 1397 - 11:50
چرا هیچ کدام از نمایندگان تهران طرح سوال از روحانی را امضاء نکردند؟

عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره موضوع طرح سوال از رییس جمهور گفت : اصولا برخی از مسائل مثل موضوع سوال از رییس جمهور در کشور ما تابو می شود و اگر عادی با این موضوع برخورد می کردیم بسیار خوب هم بود […]

عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره موضوع طرح سوال از رییس جمهور گفت : اصولا برخی از مسائل مثل موضوع سوال از رییس جمهور در کشور ما تابو می شود و اگر عادی با این موضوع برخورد می کردیم بسیار خوب هم بود اما زمانی که آن را تابو می کنیم ، اصل موضوع زیر سایه مباحث حاشیه ای قرار می گیرد.


وی در ادامه این مطلب افزود: بعضی از سوال کنندگان – ممکن است همه اینطور نباشند- نگاه سیاسی به موضوع سوال از رییس جمهور دارند یعنی اصل دغدغه آن ها مشکلات معیشتی نیست و بر اساس یک تسویه حساب سیاسی اقدام به طرح سوال کرده اند.

هاشم زایی همچنین تصریح کرد : هیچ کدام از نمایندگان تهران سوال از رییس جمهور را امضا نکرده اند چرا که نگاه ما این بود که در جریانی که موضوع سوال از رییس جمهور را دنبال می کنند به نوعی نگاه سیاسی وجود دارد و طرح این سوال کمکی به معیشت مردم نمی کند.

وی ادامه داد : اصل موضوع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مورد توجه و نظر ما نیز هست اما من تصور می کنم جریانی این سوالات را تعقیب می کند که بعضا نگاه سیاسی بر آن ها غالب است.

عضو فراکسیون امید درباره نگاه فراکسیون متبوع خود به موضوع طرح سوال از رییس جمهور نیز گفت : نگاه کلی فراکسیون امید درباره سوال از رییس جمهور منفی است به همین دلایل که مطرح کردم فراکسیون دلیلی برای طرح سوال در شرایط فعلی نمی بیند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=2993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰