تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

«۹۰»، چرخش گزارشگران و مسابقه استعدادیابی فوتبال

  • کد خبر : 34770
  • 14 بهمن 1397 - 19:09

به گزارش جمهوریت ; مدیر گروه ورزش شبکه سه با تأکید بر اینکه برنامه «۹۰» با پایان بازی‌های جام ملت‌های آسیا به تلویزیون بازمی‌گردد، از ساخت برنامه‌های جدید در حوزه استعدادیابی فوتبال خبر داد. میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره پخش برنامه «۹۰» تأکید کرد: این برنامه طبق […]

به گزارش جمهوریت ;

مدیر گروه ورزش شبکه سه با تأکید بر اینکه برنامه «۹۰» با پایان بازی‌های جام ملت‌های آسیا به تلویزیون بازمی‌گردد، از ساخت برنامه‌های جدید در حوزه استعدادیابی فوتبال خبر داد.

میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره پخش برنامه «۹۰» تأکید کرد: این برنامه طبق روال معمول، با پایان جام ملت‌های آسیا از دوشنبه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

او درباره معیار استفاده از گزارشگران ورزشی برای گزارش بازی‌ها و همچنین علت کم‌رنگ شدن برخی از گزارشگران باسابقه، توضیح داد: اساساً دوستان پیشکسوت در عرصه ورزش در شبکه سه توجیه هستند که تورنمنت‌های فوتبال در هر دوره‌ای بین آنها می چرخد. تلویزیون زمانی که برای پوشش بازی‌ها هزینه می‌کند گزارشگر به صورت مستقیم اعزام می‌کند کما اینکه در بازی پرسپولیس و کاشیما آقای خیابانی با حضور در آنجا، مستقیم گزارش بازی را برعهده گرفت. تورنمنت این دوره هم مشمول آقای احمدی بود که به طور زنده بازی‌ها را از آنجا گزارش کند؛ بنابراین ما از حضور گزارشگران باسابقه در شبکه سه سیما به شکل صحیح بهره می‌بریم.

وی درباره مسابقه جدید این شبکه که به استعدادیابی فوتبال می‌پردازد، توضیح داد: مسابقه «ستاره‌ساز» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی قرار است اوایل اسفند ماه به روی آنتن برود. این برنامه در طول نوروز هر شب به روی آنتن می‌رود.
او در پاسخ به این پرسش که چه کسانی اجرای این برنامه را برعهده دارند؟ از محمد حسین میثاقی و امیرعلی دانایی به عنوان مجریان مسابقه ستاره‌ساز یاد کرد و همچنین از خداداد عزیزی، فیروز کریمی، ادموند بزیک و مجتبی جباری به عنوان ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی نام برد.

فضلعلی در توضیحات دیگری با بیان اینکه مسابقه «ستاره ساز» در حال پیش تولید است، توضیح داد: از نیمه بهمن ماه دوستان ما بر اساس ویدئوهایی که از شهرستان‌ها ارسال شده است به آنجا می‌روند و بر اساس آن ویدئوها از نزدیک با شرکت‌کنندگان در ارتباط خواهند بود و پس از مدتی ضبط این برنامه در استودیو آغاز می‌شود. بنای ما بر این است که این مسابقه از اسفند ماه به روی آنتن برود و در ایام عید نوروز هم هر شب برنامه داشته باشیم.

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما همچنین درباره ورزش بانوان و و اینکه آیا قرار است برنامه‌هایی در این شبکه به ورزش بانوان اختصاص پیدا کند؟ توضیح داد: ورزش بانوان یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه ما بوده است. شاید نتوانیم تریبونی اختصاصی برای ورزش بانوان به خاطر محدودیت‌ها داشته باشیم، اما به عنوان مثال برنامه‌هایی داریم که به ورزش بانوان می‌پردازد مثل برنامه رکورد که روزهای جمعه به پوشش ورزش همگانی اختصاص دارد.

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در پایان یادآور شد: مهمترین برنامه ما از زمان ورودمان به شبکه سه سیما، اجرای دو سه طرح مسابقه بوده است که یکی از مهمترین این مسابقات همین مسابقه «ستاره ساز» است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=34770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰