تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

اجازه تهدید کشور دیگر به ترامپ داده نمی شود

  • کد خبر : 35021
  • 15 بهمن 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، صباح الساعدی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون به رهبری مقتدا صدر به دنبال حرفهای ترامپ درباره عراق گفت: قانون پایان توافق با آمریکایی ها و بیرون کردن نیروهای آمریکایی از عراق پس از حرفهای ترامپ به یک ضرورت تبدیل شده است. وی […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، صباح الساعدی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون به رهبری مقتدا صدر به دنبال حرفهای ترامپ درباره عراق گفت: قانون پایان توافق با آمریکایی ها و بیرون کردن نیروهای آمریکایی از عراق پس از حرفهای ترامپ به یک ضرورت تبدیل شده است.

وی افزود: ترامپ امروز تاکید کرد که از عراق بیرون نمی رود تا مراقب ایران باشد؛ به ترامپ و نیروهایش و هر کشور دیگری اجازه استفاده از عراق برای تهدید علیه کشور دیگر داده نمی شود. حاکمیت ملی امروز ایجاب می کند که همه گروههای سیاسی در راستای حفظ این حاکمیت حرکت کنند و اینکه عراق عرصه تسویه حسابهای منطقه ای و بین المللی نشود.

الساعدی تاکید کرد: نمی توانیم که به نیروهای اشغالگر آمریکایی که مرتکب جنایات شنیع در عراق ضد ملت عراق شدند اجازه بدهیم که امنیت و صلح را با اقدامات تحریک کننده تحریک کند.

وی از پارلمان، برهم صالح رئیس جمهور و عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق هم خواست که تحرک فوری انجام دهند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰