تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

آغاز دریافت طرح‌ها و ایده‌های جدید مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

  • کد خبر : 35786
  • 16 بهمن 1397 - 19:33

به گزارش جمهوریت ; دریافت طرح‌ها و ایده‌های جدید مخاطبان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران آغاز شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، یکی از اقدمات مهم این دوره از نمایشگاه، فراخوان طرح‌ها و ایده‌های نو از مؤسسات و فعالان قرآنی […]

به گزارش جمهوریت ;

دریافت طرح‌ها و ایده‌های جدید مخاطبان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، یکی از اقدمات مهم این دوره از نمایشگاه، فراخوان طرح‌ها و ایده‌های نو از مؤسسات و فعالان قرآنی و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های جدید و کاربردی برای حضور مؤثر در نمایشگاه است و مخاطبان گرامی نمایشگاه می‌توانند با ارسال طرح‌های جذاب و کاربردی، علاوه بر مشارکت در اجرای آن، از جوایز و بن‌های خرید از نمایشگاه بهره‌مند شوند.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی که دارای طرح و ایده نو هستند می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه iqfa.ir و انتخاب گزینه طرح‌ها و ایده‌های نو، نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

مخاطبان گرامی ابتدا باید قالب ارائه طرح را دریافت و تکمیل نمایند و پس از عضویت در سامانه و دریافت کلمه کاربری و رمز عبور، با انتخاب گزینه ورود در صفحه اصلی وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی طرح خود را بارگذاری کنند. مراحل بررسی و تصویب طرح با استفاده از کلمه کاربری و رمز عبور بالا و از طریق میز کار نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰