تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9

بیوگرافی روزبه بمانی + ازدواج و تصاویر

  • کد خبر : 4200
  • 10 شهریور 1397 - 16:49
بیوگرافی روزبه بمانی + ازدواج و تصاویر

روزبه بمانی در خانواده‌ای متولد شد که هیچ پیشینه هنری ندارد اما به گفته خود او به هنر علاقه‌مند است. او در جوانی فوتبال را به طور جدی دنبال می‌کرد تا جایی که به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد. اما او فوتبالش را ادامه نداد و به تحصیل در رشته مهندسی متالوژی مشغول […]

روزبه بمانی در خانواده‌ای متولد شد که هیچ پیشینه هنری ندارد اما به گفته خود او به هنر علاقه‌مند است. او در جوانی فوتبال را به طور جدی دنبال می‌کرد تا جایی که به اردوی تیم ملی جوانان ایران دعوت شد. اما او فوتبالش را ادامه نداد و به تحصیل در رشته مهندسی متالوژی مشغول شد. پس از مدتی از تحصیل در این رشته انصراف داد و دانشجوی رشته مهندسی نرم‌افزار شد. او در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار و همچنین کارشناسی ادبیات فارسی می‌باشد.

 

 

 

بیوگرافی روزبه بمانی

 

علاقه به شعر

 

از سن خیلی کم به شعر علاقه پیدا کرد و از شاعر های کلاسیک بیشتر شعر می خواند، از ۱۲ سالگی بصورت جدی با خواندن شعرهای حافظ و بعدها سعدی شروع کرد و رفته رفته به اشعاری از صائب، فریدون مشیری و سهراب سپهری هم علاقمند شد تا اینکه به کارهای شاملو، نصرت رحمانی و مولانا نیز درگیر شد.

 

 

زندگینامه روزبه بمانی

 

آغازفعالیت هنری

 

روزبه بمانی فعالیت هنری خود را با کمک بهروز صفاریان، آغاز کرده و سابقه همکاری با هنرمندان نامی ایران از جمله گوگوش، احسان خواجه‌امیری، علی لهراسبی، کاوه یغمایی، محمد اصفهانی، داریوش اقبالی، رضا یزدانی (خواننده)، محسن چاوشی، محسن یگانه ،فرزاد فرزین، مهدی یراحی، سینا سرلک ، هلن، کامران و هومن، رضا صادقی، مهدی یغمایی و علیرضا عصار را در کارنامه خود دارد.

 

 

روزبه بمانی در کنار همسرش

 

ازدواج

 

روزبه بمانی ازدواج کرده و متاهل است.

 

 

عکس های روزبه بمانی

 

خوانندگی روزبه بمانی

 

به گفته خودش علاقه‌ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه‌ها وی را به خوانندگی ترغیب می‌کرد. در سال ۱۳۸۵ ترانه منو زیر سایه خودت بگیر (سروده خودش) را با همکاری نیما مسیحا و مهدی یراحی اجرا نمود. در سال ۱۳۸۶ تیتراژ برنامه شب شیشه‌ای با ترانه‌ای از خودش اجرا نمود. همچنین پس از زلزله سال ۱۳۹۱ آذربایجان دکلمه آوار را به مردم این استان تقدیم کرد. وی در فیلم سینمایی ربوده شده نیز چند اثر از ترانه‌های خود را اجرا کرده‌است.
همچنین تیتراژ فیلم سینمایی لاتاری را هم روزبه بمانی خوانده است که باعث بیشتر شدن معروفیت و محبوبیت وی بین مردم شد.

 

 

روزبه بمانی

 

دلیل ادامه ندادن فوتبال به صورت حرفه ای

 

بیشتر به ورزش علاقه داشتم؛ سال‌ها فوتبال بازی می‌کردم تا مقطع تیم ملی جوانان. اما به دلیل مسائل درسی اون موقع که دانشگاه قبول شدم دیگه نتونستم ادامه بدم یعنی در اصل اشتباه کردم که ادامه ندادم !کماکان افسوس می‌ خورم، وارد داشنگاه شدم، ابتدا رشته متالوژی قبول شدم؛ بعد انصراف دادم و رشته کامپیوتر را ادامه دادم که اواخر رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار، ادبیات هم قبول شدم.

 

 

تصاویر روزبه بمانی

 

حضور در تئاتر

 

روزبه بمانی که به گفتهٔ خود در دوران نوجوانی نیز تجربه‌های زیادی در حوزه هنر تئاتر داشته‌است و در نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی رضا حداد در ماه شهریور و مهر ۱۳۹۳ در تماشاخانهٔ ایران‌شهر به ایفای نقش پرداخت. این نمایش پیش از این در سال ۱۳۸۲ در تالار قشقایی مجموعهٔ تئاتر شهر به صحنه رفت و پس از آن نیز در کشورهای مختلف اجرا شد.

 

 

 

روزبه بمانی در کنار مادر و برادرش

روزبه بمانی در کنار مادر و برادرش

 

عکس اینستاگرامی روزبه بمانی

عکس اینستاگرامی روزبه بمانی

 

روزبه بمانی و احسان علیخانی

روزبه بمانی و احسان علیخانی

 

روزبه بمانی در کنار رضا صادقی

روزبه بمانی در کنار رضا صادقی

 

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده + ازدواج و زندگی شخصی

بیوگرافی امین حبیبی + زندگی شخصی و مصاحبه

بیوگرافی پویا بیاتی و همسرش + تصاویر

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰