تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9

واکنش بهاره رهنما به توهین های آقازاده معروف + عکس و فیلم

  • کد خبر : 4262
  • 11 شهریور 1397 - 8:38
واکنش بهاره رهنما به توهین های آقازاده معروف + عکس و فیلم

به گزارش جمهوریت؛ به دنبال واکنش شیلا خداداد نسبت به صحبت‌های پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و تهدید وی علیه این بازیگر، بهاره رهنما به دفاع از شیلا خداداد پرداخت و با واکنش تند و کنایه آمیز این آقازاده جنجالی مواجه شد. بر اساس این گزارش محمد رضا سبحانی معروف به «ساشا» پس از […]

به گزارش جمهوریت؛ به دنبال واکنش شیلا خداداد نسبت به صحبت‌های پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و تهدید وی علیه این بازیگر، بهاره رهنما به دفاع از شیلا خداداد پرداخت و با واکنش تند و کنایه آمیز این آقازاده جنجالی مواجه شد.

بر اساس این گزارش محمد رضا سبحانی معروف به «ساشا» پس از تهدید و درگیری لفظی غیر مستقیم با شیلا خداداد، با واکنش بهاره رهنما روبرو شد و نسبت به صحبت‌های وی نیز واکنش نشان داد.

بخش‌هایی از پیام منتشر شده در صفحه اینستاگرام بهاره رهنما به این شرح است: «متأسفم برای مقامات مربوطه که از بانو شیلا خداداد که با همسر و دو فرزند خود مورد هتک حرمت یک بیمار عقده‌ای از فرزندان ناخلف بی فرهنگ زادگان قرار گرفت، هیچ حمایتی نکردند، شما که از دیانت دم می‌زنید این حق بر گردنتان است که دفاع کنید از آبروی مادران ایران زمین».


ببینید: جشن لاکچری بهاره رهنما و همسرش


ساشا سبحانی نیز پس از واکنش بهاره رهنما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود با استفاده از الفاظی زشت و زننده خطاب به  این دو بازیگر، از فرصت ۲۴ ساعته‌ای به این دو بازیگر صحبت کرد که در این مهلت تعیین شده از وی عذرخواهی کنند در غیر اینصورت ویدئو جدیدی علیه آن‌ها منتشر خواهد کرد.

 

واکنش بهاره رهنما به توهینی که به شیلا خداداد شد

بهاره رهنما از حمایت نکردن از شیلا خداداد در مقابل توهین‌های ساشا سبحانی انتقاد کرد و تاکید کرد افرادی که دم از دیانت می‌زنند باید از آبروی مادران ایران دفاع کنند.


ببینید: الناز شاکر دوست؛ راه من ،راه من است!


بهاره رهنما با انتشار تصویری از خود و شیلا خداداد در اینستاگرام، در واکنش به توهین ساشا سبحانی به این بازیگر نوشت: «متاسفم برای مقامات مربوطه که هیچ حمایتی از بانو شیلا خداداد که با همسر و دو فرزند مورد هتک حرمت یک بیمار عقده ای قرار گرفت نکردند.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش + تصاویر و مصاحبه


اما با خندیدن ما در قاب تلویزیون یا به قول میترا حجار عزیز با معلوم شدن دو تار موی ما هزار داستان برایمان میسازید؟ شما که دم از دیانت می زنید این حق بر گردنتان هست که دفاع کنید از آبروی مادران ایران.»

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰