تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold) نیز مشکل دارد

  • کد خبر : 44998
  • 08 اسفند 1397 - 11:34
نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold) نیز مشکل دارد

به گزارش جمهوریت ; حتما به بیاد دارید که دو روز پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر هواوی میت ایکس (Mate X) در حالت باز، کاملا مسطح نمی شود. در زمان نگارش آن مطلب به یاد تصاویری از گلکسی فولد افتادم که آن ها نشان می داد گلکسی فولد نیز در قسمت لولا ایرادهایی دارد. امروز […]

به گزارش جمهوریت ;

حتما به بیاد دارید که دو روز پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر هواوی میت ایکس (Mate X) در حالت باز، کاملا مسطح نمی شود. در زمان نگارش آن مطلب به یاد تصاویری از گلکسی فولد افتادم که آن ها نشان می داد گلکسی فولد نیز در قسمت لولا ایرادهایی دارد. امروز اما خبر می رسد که نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold) نیز مشکل دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشکل نمایشگر تاشو گلکسی Fold آشنا شویم.

صفحه نمایش گلکسی فولد به جای اینکه مانند هوآوی یک برجستگی داشته باشد شیاری در همان قسمت دارد.

عکس گرفتن از این شیار بسیار سخت بود و دلیل آن نیز فقط قوانین سخت‌گیرانه‌ی سامسونگ برای حفاظت از گلکسی فولد بود. این گوشی در غرفه‌ی سامسونگ در همایش جهانی گوشی‌های همراه به نمایش گذاشته شده بود، اما پشت دو لایه شیشه‌ی ضخیم و انعکاس شدید نور قرار داشت.

به غیر از این همه باید فاصله‌ی خود را حفظ می‌کردند و نگهبانان نیز از خم شدن بازدیدکنندگان و عکس‌برداری از نزدیک جلوگیری می‌کردند. همچنین خود گوشی نیز در حالت نمایش دموی تیره‌ای بود که مشاهده‌ی حالت اصلی صفحه نمایش را حتی سخت‌تر می‌کرد. نمی‌دانیم که سامسونگ واقعاً در تلاش بود که چیزی را مخفی کند یا نگران گوشی خود بود یا اینکه همه‌ی این‌ها فقط یک تصادف بوده است، اما یقیناً شرایط عجیبی بود.

وقتی با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه می‌شوید که انعکاس نور وسط صفحه حاکی از وجود شیاری در این قسمت از صفحه نمایش گوشی است.

بنابراین با مشاهده‌ی دو مورد از اولین گوشی‌های تاشو، میت ایکس و گلکسی فولد، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش تخت، ویژگی خاص تاشوی آینده خواهد بود.

در این تصویر که در منبع اصلی خبر نیست هم می توانید این موضوع را درباره گوشی تاشو گلکسی فولد که به نظر می رسد در حالت باز شده، کاملا تخت نمی شود را ببینید.

طبیعتاً دلیل وجود این ناهنجاری‌ها در صفحه نمایش این دو گوشی خود مکانیزم تا شدن و مشکلاتی است که در این زمینه وجود دارد، مشکلاتی که نتیجه‌ی نهایی آن عدم وجود صفحه نمایش تخت در گوشی‌های تاشوی فعلی است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد واقعا لولا ها هنوز بی عیب نیستند و شرکت ها باید بیشتر روی آن کار کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=44998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰