تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

جهش قیمت‌ها در بازار موبایل و خودرو

  • کد خبر : 45304
  • 08 اسفند 1397 - 20:34
جهش قیمت‌ها در بازار موبایل و خودرو

به گزارش جمهوریت ; در پی افزایش دوباره نرخ ارز در روزهای گذشته، جهش هیجانی قیمت‌ها در بازار موبایل و خودرو شروع شده است و قیمت‌های فروش غیرمنطقی و غیر واقعی از سمت برخی فروشندگان به التهاب بازار دامن زده است. آخرین قیمت موبایل و خودرو و هر کالای دیگری را می‌توانید در بین بیش […]

به گزارش جمهوریت ;

در پی افزایش دوباره نرخ ارز در روزهای گذشته، جهش هیجانی قیمت‌ها در بازار موبایل و خودرو شروع شده است و قیمت‌های فروش غیرمنطقی و غیر واقعی از سمت برخی فروشندگان به التهاب بازار دامن زده است. آخرین قیمت موبایل و خودرو و هر کالای دیگری را می‌توانید در بین بیش از ۸۰۰ فروشگاه معتبر با اپلیکیشن ترب مقایسه کنید و از ارزان‌ترین فروشنده بازار محصول مورد نظر خود را بخرید.

برای مثال از این لینک قیمت لاستیک خودرو  را در بین فروشندگان معتبر در ترب می‌توانید مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی ترب نمودارهای زمانی قیمت محصولات هست که به شما امکان اطلاع از متوسط و کمترین قیمت بازار را در روزها و هفته‌های گذشته می‌دهد. به کمک این نمودارها می‌توانید بهترین زمان را برای خرید محصول مورد نظر خود انتخاب کنید.

ترب اخیرا قیمت دلار و قیمت سکه را از مراجع مورد تایید بانک مرکزی به لیست قیمت محصولات خود اضافه کرده است تا کاربران ترب از مراجعه به سایت‌ها و منابع دیگر بی نیاز شوند. علاوه بر قیمت لحظه‌ای دلار و سکه ، ترب نمودارهای زمانی تغییرات قیمت را در بازه‌های زمانی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مثلا می‌توانید قیمت سکه در تاریخ ۲۰ بهمن را مشاهده کنید.

برای مثال از این لینک نمودار تغییرات قیمت سکه بهار آزادی در بازه‌های زمانی مختلف را می‌بینید.

قیمت سکه

اگر تصمیم به خرید دارید، حتما قبل از خرید برای اطلاع از قیمت بازار و فروشندگان معتبر از ترب استفاده کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن IOS

پایان رپورتاژ آگهی /.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=45304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰