تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

هواوی Y7 2019 با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

  • کد خبر : 49706
  • 17 اسفند 1397 - 14:35
هواوی Y7 2019 با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; ساعاتی پیش در ترنجی خواندیم که هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد. حالا اما گوشی موبایل هواوی وای ۷ ۲۰۱۹ (Huawei Y7 2019) برای عرضه جهانی، رسما معرفی شده و در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی اقتصادی هواوی وای ۷ جدید بیشتر […]

به گزارش جمهوریت ;

ساعاتی پیش در ترنجی خواندیم که هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد. حالا اما گوشی موبایل هواوی وای ۷ ۲۰۱۹ (Huawei Y7 2019) برای عرضه جهانی، رسما معرفی شده و در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی اقتصادی هواوی وای ۷ جدید بیشتر آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

سرانجام با یک معرفی رسمی گوشی هواوی وای ۷ ۲۰۱۹ به سمت بازارهای مختلف جهانی حرکت کرد. این گوشی بسیار شبیه به مدل پرو خود٬ وای ۷ پرو ۲۰۱۹ است که تنها قدرت دوربین سلفی آن کمی نزول پیدا کرده است.

گوشی موبایل هواوی وای ۷ ۲۰۱۹ (Huawei Y7 2019)

در قاب جلویی یک نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی ال سی دی با وضوح HD پلاس را مشاهده خواهید کرد که یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای آن قرار دارد. قلب تپنده‌ی هواوی وای ۷ ۲۰۱۹ نیز تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام همراه ۳ گیگابایت رم است. همچنین حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز به تنها ۳۲ گیگابایت محدود می‌شود٬ اما در صورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز دارید٬ می‌توانید از یک کارت میکرو اس دی در آن استفاده کنید.

هواوی Y7 2019

هواوی Y7 2019

اما همانطور که گفته شد اصلی‌ترین تفاوت وای ۷ با وای ۷ پرو ۲۰۱۹ در واقع دوربین سلفی آن‌ها است. گوشی جدید هواوی به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده که در ناچ بالای نمایشگر قرار دارد٬ در حالی که دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استاندارد و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی آن به چشم می‌خورد.

باتری هواوی Y7 2019 به حجم باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که توسط یک درگاه قدیمی میکرو یو اس بی شارژ خواهد شد. همچنین این گوشی به رابط کاربری EMUI 8.2 که بر پایه‌ی اندروید ۸ اوریو طراحی شده٬‌ تجهیز شده است.

قیمت هواوی Y7 2019

مشتریان می‌توانند یکی از سه مدل آبی ٬Aurora قرمز Coral و مشکی Midnight یکی را برگزینند. این دیوایس با قیمت ۲۲۰ یورویی روانه‌ی بازارهای اروپایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی Y7 2019 دستگاه جذابی است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰