تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

کرم‌پور: در عملیاتی شدن پروژه‌های ملی شاهد بی‌عدالتی هستیم

  • کد خبر : 50995
  • 20 اسفند 1397 - 14:09
کرم‌پور: در عملیاتی شدن پروژه‌های ملی شاهد بی‌عدالتی هستیم

به گزارش جمهوریت ; نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پیشرفت پروژه های حوزه انتخابیه خود گفت: در پروژه های جدید در سطح ملی شاهد عدم رعایت عدالت و اولویت های کشورهستیم. به گزارش ایسنا، کوروش کرم‌پور در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: متاسفانه شاهد تبعیض در توزیع […]

به گزارش جمهوریت ;

کوروش کرم‌پور

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پیشرفت پروژه های حوزه انتخابیه خود گفت: در پروژه های جدید در سطح ملی شاهد عدم رعایت عدالت و اولویت های کشورهستیم.

به گزارش ایسنا، کوروش کرم‌پور در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: متاسفانه شاهد تبعیض در توزیع اعتبارات و عدم رعایت بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی نسبت به پروژه های جدید در سطح ملی و شاهد عدم رعایت عدالت هستیم.

وی افزود:  در حالی که بعد از گذشت ۱۲ سال از کلنگ زنی پروژه خط اقلیم فیروزآباد_جهرم بیشتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد نبودیم، اما پروژه های جدید توسط وزیر نفت کلنگ زنی می شود. هر روز شاهد کلنگ زنی جدید پروژه های چهار بانده با کمترین خطوط بار ترافیکی هستیم در حالی که پروژه استراتژیک جاده شیراز_فیروزآباد به عنوان جاده‌ای پرترافیک در کشور و حادثه خیزترین جاده در منطقه پیشرفت چندانی ندارد. آقای وزیر راه چرا مردم نمی توانند بعد از گذشت ۱۲ سال از جاده فیروزآباد _فراشوند با طول ۳۵ کیلومتر استفاده کنند، چرا نمی‌توانید مشکل دو قطعه ۲۵۰ متری را در طول دوسال برطرف کنید؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰