تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

مراکز فروش پرندگان زینتی و ماهی‌فروشی بوئین‌زهرا پایش شدند

  • کد خبر : 54610
  • 28 اسفند 1397 - 14:09
مراکز فروش پرندگان زینتی و ماهی‌فروشی بوئین‌زهرا پایش شدند

به گزارش جمهوریت ; رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین‌زهرا گفت: مراکز فروش پرندگان زینتی و ماهی‌فروشی‌های شهرستان بوئین زهرا طی بازدید ماموران و کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان بوئین‌زهرا مورد پایش قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، احمد زارعی با اعلام خبر فوق گفت: همزمان با استقبال از نوروز نظر به […]

به گزارش جمهوریت ;

مراکز فروش پرندگان زینتی و ماهی‌فروشی بوئین‌زهرا پایش شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین‌زهرا گفت: مراکز فروش پرندگان زینتی و ماهی‌فروشی‌های شهرستان بوئین زهرا طی بازدید ماموران و کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان بوئین‌زهرا مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، احمد زارعی با اعلام خبر فوق گفت: همزمان با استقبال از نوروز نظر به اهمیت پایش مراکز نگهداری حیوانات و در راستای جلوگیری از خرید و فروش و قاچاق حیات وحش در روزهای پایانی سال، کارشناسان اداره حفاظت محیط  زیست شهرستان بوئین‌زهرا  از ۹ مرکز خرید و  فروش پرنده و ماهیان زینتی بازدید به عمل آوردند که این پایش پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون هیچ موردی مبنی بر خرید و فروش لاک‌پشت و گونه سمندر در حال انقراض مشاهده نشده است.

 زارعی تصریح کرد: با متخلفانی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری گونه‌های یاد شده کنند بر اساس موازین قانونی برخورد و از طریق مراجع  قضایی تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=54610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰