تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
7

راه اندازی ۲۲ خط اتوبوس ویژه سرویس مدارس برای نخستین بار

  • کد خبر : 5557
  • 01 مهر 1397 - 8:28
راه اندازی ۲۲ خط اتوبوس ویژه سرویس مدارس برای نخستین بار

به گزارشجمهوریت؛  پیمان سنندجی روز یکشنبه در جلسه ستاد مهر شهر تهران گفت: در هر منطقه پایتخت مسیری که بیشترین تعداد مدرسه در آن قرار دارد شناسایی و برای آن یک خط اتوبوس سرویس مدرسه در نظر گرفته شد. وی افزود: بلیت اتوبوس سرویس مدارس نیم بها است. سنندجی با بیان اینکه شش هزار و ۲۰۰ اتوبوس […]

به گزارشجمهوریت؛  پیمان سنندجی روز یکشنبه در جلسه ستاد مهر شهر تهران گفت: در هر منطقه پایتخت مسیری که بیشترین تعداد مدرسه در آن قرار دارد شناسایی و برای آن یک خط اتوبوس سرویس مدرسه در نظر گرفته شد.

وی افزود: بلیت اتوبوس سرویس مدارس نیم بها است.
سنندجی با بیان اینکه شش هزار و ۲۰۰ اتوبوس در شهر تهران فعال است که سه هزار و ۸۵۰ مورد آن فرسوده هستند اظهارداشت: با دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اتوبوس ها ملزم به دریافت تاییدیه معاینه فنی شدند و از امروز هیچ اتوبوسی بدون داشتن معاینه فنی امکان تردد در سطح شهر را نخواهد داشت.
وی با اشاره به سرویس مدارس استثنایی اضافه کرد: ۵۲ مدرسه استثنایی درخواست سرویس مدرسه داشتند که برای آنها اتوبوس های مجهز به بالابر و ویلچر در نظر گرفته شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه یادآور شد: در ۶۲ نقطه پایتخت اتوبوس هایی مستقر شده تا در صورت نیاز به منطقه مورد نظر اعزام شوند.
وی همچنین گفت: نرم افزاری به منظور ثبت نام و دریافت تاییدیه معاینه فنی برای اتوبوس هایی که خارج از شهر تهران وارد می شوند راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد مهر همزمان با نخستین روز مهرماه و بازگشایی مدارس به منظور بررسی راهکارهای کاهش ترافیک و آلودگی پایتخت برگزار شده است.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰