تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

در وب سایت سامسونگ تایید شد که نمایشگر گلکسی ای ۹۰ بدون زائده خواهد بود

  • کد خبر : 55661
  • 02 فروردین 1398 - 1:34
در وب سایت سامسونگ تایید شد که نمایشگر گلکسی ای ۹۰ بدون زائده خواهد بود

به گزارش جمهوریت ; همین چند ساعت پیش درباره گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) به صورت مفصل مطلب خواندیم، با هم مرور کردیم که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) را پیش از معرفی چقدر می شناسیم و حالا در وب سایت سامسونگ تایید شد که نمایشگر گلکسی ای ۹۰ بدون زائده خواهد بود. در ادامه با ترنجی […]

به گزارش جمهوریت ;

همین چند ساعت پیش درباره گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) به صورت مفصل مطلب خواندیم، با هم مرور کردیم که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) را پیش از معرفی چقدر می شناسیم و حالا در وب سایت سامسونگ تایید شد که نمایشگر گلکسی ای ۹۰ بدون زائده خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۹۰

گلکسی ای ۹۰

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در صفحه معرفی خانواده گلکسی A که حالا البته اعضای بسیار زیادی هم دارد عنوان می شود که نمایشگر بدون ناچ فقط برای گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) در دسترس خواهد بود. قرار است که این نمایشگر بدون زائده به لطف دوربین پاپ آپ طور ارایه شود.

این ایده دوربین سلفی پاپ آپ طور اولین بار از چین برخواست و برند ویوو آن را مطرح و به بازار عرضه کرد. دوربین سلفی پاپ آپ طور برای فرار از بریدگی نمایشگر است و ویوو نکس اولین دستگاه با این توانایی بود. پس از آن دوربین سلفی پاپ آپ طور در محصولات برندهای دیگر نیز دیده شد. حالا به نظر می رسد که سامسونگ جدیدترین برندی خواهد بود که به این مکانیسم برای حذف ناچ می پیوندد.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از منابع خبری موثق درباره دستگاه های آینده سامسونگ، می شنویم که گلکسی A90 اولین موبایل سامسونگ خواهد بود که به دوربین سلفی پاپ آپ طور مجهز می‌شود.

این دوربین سلفی به صورت مکانیکی در هنگامی که نیاز به آن داشته باشید از دستگاه بیرون آمده و دیگر نیازی نیست که بخشی از نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی اشغال شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ با گلکسی ای ۹۰ می تواند نظر تعداد بیشتری از مخاطبین را جلب کند؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=55661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰