تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
10

شلیک ۲ فروند موشک زلزال-۱ به مواضع مزدوران سعودی

  • کد خبر : 5803
  • 05 مهر 1397 - 12:56
شلیک ۲ فروند موشک زلزال-۱ به مواضع مزدوران سعودی

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره ، ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند موشک زلزال-۱ به مکان استقرار خودروهای زرهی و نظامی مزدوران در محور میدی در استان حجّه یمن شلیک کردند که به انهدام تعدادی از آنها منجر شد. از طرف دیگر یک منبع نظامی در سواحل غربی در استان الحدیده […]

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره ، ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند موشک زلزال-۱ به مکان استقرار خودروهای زرهی و نظامی مزدوران در محور میدی در استان حجّه یمن شلیک کردند که به انهدام تعدادی از آنها منجر شد.

از طرف دیگر یک منبع نظامی در سواحل غربی در استان الحدیده یمن گفت تلاش مزدوران برای پیشروی در غرب تحیتا در الحدیده ناکام ماند و دهها نفر از آنان کشته یا زخمی شدند و سه دستگاه خودروی نظامی حامل مزدوران نیز در این منطقه از کار افتاد. یک دستگاه خودروی نظامی حامل سلاح و مهمات نیز بر اثر انفجار مین در غرب شهر هیس در الحدیده منهدم شد.

از طرف دیگر رزمندگان یگان مهندسی توانستند یک دستگاه خودروی زرهی و یک دستگاه خودروی نظامی حامل متجاوزان و مزدوران را با منفجر کردن مینهایی در مسیر آنها در شمال الدریهمی منهدم کنند.  ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته های مردمی یمن تصاویر جدیدی از عملیات ویژه رزمندگان یمنی در یورش به مواضع مزدوران در منطقه جبلیه در شهرهای تحیتا در استان الحدیده یمن پخش کرد.

شماری از خودروهای زرهی و نظامی مزدوران در این عملیات منهدم و مقادیری سلاح نیز به غنیمت گرفته شد.

یکی از نیروهای یمنی گفت: «ما سلمان و پسرش را نیز به آتش می کشیم و به متجاوزان که به کشورمان حمله کرده اند می گوییم آنان را به آتش می کشیم و یمن گورستان آنان خواهد بود. ما به عبد الملک بدر الدین (دبیر کل جنبش انصار الله یمن) می گوییم ما سربازان توئیم به ما دستور بدهی در هر جا که باشد فرمان بر تو هستیم.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰