تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

وزیر بهداشت: بعد از فرونشست باران بازسازی را شروع می‎کنیم

  • کد خبر : 58764
  • 09 فروردین 1398 - 13:34

به گزارش جمهوریت ; وزیر بهداشت گفت: بعد از فرونشست باران ساختن زیرساخت‎ها را در مناطق سیل زده شروع می‎کنیم. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از خسارات ناشی سیل به روستای ناصروند توابع شهرستان خرم‎آباد اظهار کرد: در سفر به استان بحث خسارت‎های ناشی از سیلاب را بررسی می‎کنیم […]

به گزارش جمهوریت ;

وزیر بهداشت گفت: بعد از فرونشست باران ساختن زیرساخت‎ها را در مناطق سیل زده شروع می‎کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از خسارات ناشی سیل به روستای ناصروند توابع شهرستان خرم‎آباد اظهار کرد: در سفر به استان بحث خسارت‎های ناشی از سیلاب را بررسی می‎کنیم و البته برای استمرار خدمات در زمینه بهداشتی و درمانی پروژه‎هایی را که نزدیک به بهره برداری هستند را افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز مسیر رودخانه‎ها مورد بازدید قرار گرفت، ادامه داد: مسئولان همگی در تلاش هستند تا کمترین آسیب به مردم وارد شود.

نمکی بیان کرد: نزولات جوی فراتر از انتظار بود و مسئولان می‎کوشند تا بتوانند عارضه‎ها را برای مردم به حداقل برسانند و تخریب‎ها مرمت شوند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در اولین نشست دولت بعد از شروع سال نو کمک‎های بلاعوض برای خانه‎های تخریبی که نیاز به مرمت دارند، محل‎های کسب و کار، دام‎ها، اراضی کشاورزی و باغاتی که آسیب دیده‎اند؛ تعیین شد.

وی تصریح کرد: کمک‎های بلاعوض و وام‎های ارزان قیمت که سوبسید آنها را دولت پرداخت می‎کند به خسارت دیده‎ها داده خواهد شد.

نمکی اظهار کرد: در اولین فرصت بعد از فرونشست باران ساختن زیرساخت‎ها را شروع می‎کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=58764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰