تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

گزارش مالی LG در سه ماهه نخست سال؛ کاهش سودآوری اما نه در حد سامسونگ!

  • کد خبر : 61116
  • 17 فروردین 1398 - 13:34
گزارش مالی LG در سه ماهه نخست سال؛ کاهش سودآوری اما نه در حد سامسونگ!

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۷ فروردین ۹۸ ساعت ۱۰:۴۵ به تازگی سامسونگ از کاهش فروش محصول و سوددهی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ خبر داد. گزارش مالی LG هم نسبت به سال گذشته، یک روند کاهشی را نشان می‌دهد؛ اما پسرفت ال جی به شدت رقیب هم‌ولایتی […]

به گزارش جمهوریت ;

گزارش مالی ال جی

۱۷ فروردین ۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

به تازگی سامسونگ از کاهش فروش محصول و سوددهی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ خبر داد. گزارش مالی LG هم نسبت به سال گذشته، یک روند کاهشی را نشان می‌دهد؛ اما پسرفت ال جی به شدت رقیب هم‌ولایتی نیست.

طبق گزارش مالی LG ، درآمد کمپانی در سه ماهه نخست سال جاری ۱۴٫۹ تریلیون وون بوده است؛ یعنی ۱٫۴ درصد کمتر از رقم رکوردشکن ۱۵٫۱ تریلیون وون که در سال گذشته طی بازه زمانی مشابه ثبت شده بود. همچنین سود عملیاتی ال جی هم باید ۸۹۹٫۶ میلیارد وون باشد که ۱۸٫۸ درصد از مبلغ ۱٫۱ تریلیون وونی در آغاز سال ۲۰۱۸ کمتر است.

گوشی ال جی

در ماه ژانویه، ال جی الکترونیکس از یک رکورد تازه در کسب درآمد سالیانه خبر داد؛ حتی با وجود اینکه شاخه موبایل خود را درگیر مشکلاتی می‌دید. جزئیات تازه‌ترین گزارش مالی LG اما، در پایان ماه جاری منتشر می‌شود و آن موقع درخواهیم یافت که آیا تجارت گوشی های هوشمند کمپانی رو به بهبود است یا این بخش را باید پاشنه آشیل ال جی بدانیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=61116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰