تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

توهین مجری شبکه «من و تو» به بهنوش بختیاری +عکس

  • کد خبر : 63696
  • 23 فروردین 1398 - 1:34
توهین مجری شبکه «من و تو» به بهنوش بختیاری +عکس

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش های بی سابقه  اخیر و متعاقباً سیل‌هایی که در برخی مناطق کشور به راه افتاد ایام نوروز را به کام بعضی هموطنانمان تلخ کرد. در پی این حوادث از بسیجی و جهادگر گرفته تا هنرمندان برای کمک راهی استان‌های سیل‌زده  شدند. […]

به گزارش جمهوریت ،

توهین مجری من و تو به بهنوش بختیاری + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش های بی سابقه  اخیر و متعاقباً سیل‌هایی که در برخی مناطق کشور به راه افتاد ایام نوروز را به کام بعضی هموطنانمان تلخ کرد. در پی این حوادث از بسیجی و جهادگر گرفته تا هنرمندان برای کمک راهی استان‌های سیل‌زده  شدند.


بیشتر بخوانید:حضور بهنوش بختیاری در مناطق سیل زده پلدختر


یکی از این هنرمندان بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون بود که تصاویری در این زمینه از او منتشر شد. پس از انتشار عکس‌های خانم بازیگر گویا این اتفاق به مذاق مجری ضدانقلاب شبکه من و تو خوش نیامد و مجری این سریعاً واکنش تندی از خود نشان داد. سالومه سیدنیا معروف به سالی در توییتر نوشت: «نیشت رو ببند! سیل # دورو..» و این جمله توهین آمیز را ضمیمه عکس بهنوش بختیاری کرد.

توهین مجری من و تو به بهنوش بختیاری + عکس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=63696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰