تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

مراحل شماره گذاری خودروهای بیسو در ایران شروع شد

  • کد خبر : 64448
  • 24 فروردین 1398 - 16:34
مراحل شماره گذاری خودروهای بیسو در ایران شروع شد

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: حسین مرادی ۲۴ فروردین ۹۸ ساعت ۱۴:۵۰ شماره گذاری خودروهای بیسو شروع شد. شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی شاسی بلندهای چینی Bisu در ایران، این خودروها را بر اساس استانداردهای ۸۵گانه تولید و به بازار عرضه می‌کند. شرکت سیف خودرو از سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده […]

به گزارش جمهوریت ;

شماره گذاری خودروهای بیسو

۲۴ فروردین ۹۸ ساعت ۱۴:۵۰

شماره گذاری خودروهای بیسو شروع شد. شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی شاسی بلندهای چینی Bisu در ایران، این خودروها را بر اساس استانداردهای ۸۵گانه تولید و به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سیف خودرو از سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده انحصاری سوبارو ژاپن فعالیت خود را در ایران به صورت رسمی شروع کرد. این شرکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال توانست از سال ۹۵ یکی از واحدهای تولید خودرو خود را احیا کرده و سهام گروه خودروسازی مرتب خودرو را نیز خریداری کند. این شرکت خط تولید خودروهای بیسو را به صورت رسمی ایجاد کرده و پس از آن نیز از وزارت صنعت مجوز پیش فروش محصولات خود را از آذرماه سال ۹۷ دریافت کرد. شرکت سیف خودرو پس از پیش فروش خودروهای بیسو تی ۳ و تی ۵، به زودی مراحل تحویل آن‌ها به مشتریان را شروع خواهد کرد.

شماره گذاری خودروهای بیسو

شماره گذاری خودروهای بیسو

طبق گزارشی که روابط عمومی شرکت سیف خودرو منتشر کرد، این شرکت توانست پس از تطبیق محصولات خود با استانداردهای ۸۵گانه سازمان استاندارد ایران و ضوابط انتظامی، مجوزهای شماره گذاری خودروهای بیسو را دریافت کند. با شماره گذاری این کراس اوورهای چینی، مراحل تولید این خودروها نیز از مدتی قبل شروع  شده و در تابستان سال جاری به صورت انبوه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰