تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

همبستگی گروه صنعتی و پژوهشی زر با مردم مناطق آسیب‌دیده

  • کد خبر : 66419
  • 28 فروردین 1398 - 15:09

به گزارش جمهوریت ; سومین محموله کمک‌های اهدایی گروه صنعتی و پژوهشی زر با همکاری جمعیت هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران استان تهران به مناطق آسیب‌دیده، ارسال شد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه صنعتی و پژوهشی زر، این گروه صنعتی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کمک به حادثه‌دیدگان سیل […]

به گزارش جمهوریت ;

سومین محموله کمک‌های اهدایی گروه صنعتی و پژوهشی زر با همکاری جمعیت هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران استان تهران به مناطق آسیب‌دیده، ارسال شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه صنعتی و پژوهشی زر، این گروه صنعتی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کمک به حادثه‌دیدگان سیل کشور، محموله‌ای شامل اقلام موادغذایی به میزان ۵۰ تن را به مناطق غربی و جنوبی کشور ارسال کرد.

این محموله موادغذایی شامل انواع ماکارونی در حالی توسط ناوگان حمل و نقل سازمان هلال‌احمر ایران برای هموطنان آسیب‌دیده ارسال شد، که پیشتر دو محموله شامل ۴۰ تخته چادر و ۸ تن موادغذایی توسط این گروه صنعتی جهت کمک به هموطنان آسیب‌دیده عزیزمان در استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و ایلام از استان البرز روانه این مناطق شده بود.

این اقلام بر مبنای نیازسنجی از مناطق آسیب‌دیده و بر اساس مشورت با سازمان‌های مردم‌نهاد و جمعیت هلال‌احمر ایران تهیه و ارسال شده است.

انتهای رپرتاژ خبری

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=66419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰