تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

اظهار نظر جالب گواردیولا درباره قهرمانی منچستریونایتد

  • کد خبر : 6844
  • 05 آبان 1397 - 10:23
اظهار نظر جالب گواردیولا درباره قهرمانی منچستریونایتد

به گزارش جمهوریت، منچسترسیتی پس فردا (دوشنبه‌) باید در لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تاتنهام برود. پپ گواردیولا معتقد است پنج تیم امسال از شانس قهرمانی در لیگ برتر برخوردارند. در این بین نامی از منچستریونایتد نایب قهرمان فصل پیش وجود ندارد. او گفت‌: منچسترسیتی تنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست و تیم‌هایی همچون […]

به گزارش جمهوریت، منچسترسیتی پس فردا (دوشنبه‌) باید در لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف تاتنهام برود. پپ گواردیولا معتقد است پنج تیم امسال از شانس قهرمانی در لیگ برتر برخوردارند. در این بین نامی از منچستریونایتد نایب قهرمان فصل پیش وجود ندارد.

او گفت‌: منچسترسیتی تنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست و تیم‌هایی همچون چلسی، آرسنال و تاتنهام هم تیم‌هایی هستند که امسال مدعی قهرمانی هستند. مطمئنم که رقابت برای قهرمانی در هفته‌های پیش رو سنگین‌تر هم خواهد شد. تمام حریفانمان قابل احترام هستند و دوشنبه برابر یکی از این حریفان به میدان می‌رویم آنها یکی از تیم‌های بزرگی هستند که در ومبلی بازی می‌کنند و اولین شکست من این جا برابر تاتنهام رقم خورد و متوجه شدم که آنها چه تیم قدرتمندی هستند.

گواردیولا ضمن تمجید از مائوریسیو پوچتینو، او را در زمره بهترین مربیان لیگ برتر قرار داد و اضافه کرد: پوچتینو را از زمان حضور در اسپانیول در فوتبال اسپانیا می‌شناسم. او مربی بزرگ و فهیمی است و به خوبی توانسته در تاتنهام عمل کند. او از مربیان بزرگ و آینده دار فوتبال اروپا خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰