تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

سید حسن نصرالله: تروریسم چه در سریلانکا و چه در یمن محکوم است

  • کد خبر : 68767
  • 02 اردیبهشت 1398 - 19:38

به گزارش جمهوریت ، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در جمع اعضای جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) که در منطقه «بئر حسن» در مجتمع فرهنگی «رسالات» برگزار شد، به سخنرانی پرداخت. او در ابتدای سخنان خود به شدت حملات تررویستی روز گذشته سریلانکا را محکوم کرد و آن […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در جمع اعضای جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) که در منطقه «بئر حسن» در مجتمع فرهنگی «رسالات» برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

او در ابتدای سخنان خود به شدت حملات تررویستی روز گذشته سریلانکا را محکوم کرد و آن را یک اقدام تروریستی وحشیانه خواند و خواستار مقابله با پدیده تروریسم و ریشه‌ها و کسانی که حامی آن هستند شد.

نصرالله در این راستا با تبریک اعیاد مسلمانان و مسیحیان گفت که تروریسم مانع از نشستن لبخند بر لبان پیروان این ادیان شد، تروریسمی که در یمن و فلسطین و سریلانکا جنایت می‌کند و تفاوتی باهم دیگر ندارند.

وی سخن گفتن در این خصوص را به سخنرانی آتی خویش موکول کرد و گفت که هنوز هویت کامل عاملان حوادث تروریستی سریلانکا مشخص نشده‌اند.

 

در حال تکمیل …

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=68767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰